کد خبر : 1807707 | 10 بهمن 1400 ساعت 21:52 | 42.1K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره تاتنهام، صید لحظه آخری میلان در ژانویه؟

گاتزتا دلو اسپورت از علاقه میلان برای جذب دله آلی در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

ستاره تاتنهام، صید لحظه آخری میلان در ژانویه؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا همین یکی دو فصل پیش دله آلی مهره‌ای اصلی در ترکیب تاتنهامی ها به حساب می آمد اما به یک باره و بعد از انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی این تیم اوضاع برای ستاره انگلیسی نیز به شکل عجیب و غریبی تغییر کرد و او طی ماه‌های گذشته نیمکت‌نشین بوده است. 

 

اگر چه بعد از آمدن آنتونیو کونته ستاره انگلیسی تا حدودی بیشتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده اما باز هم به نظر می رسد که نهایتا راه او و تاتنهام به زودی به جدایی ختم خواهد شد‌. با این حال هنوز مشخص نیست که دله آلی در همین ساعات باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات زمستانی تیم لندنی را ترک می‌کند یا جدایی او به تابستان موکول می شود.

 

 

1566433

 

 

میلان از جمله تیم‌هایی محسوب می‌شود که به شدت شرایط تقویت خط هافبک خود را بررسی می کند و حالا گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که جذب دله آلی به جدید ترین هدف سران باشگاه ایتالیایی تبدیل شده است. بر اساس این گزارش روسونری قصد دارد در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی جذب قرضی ستاره انگلیسی را نهایی کند. میلان طی ساعات آینده پیشنهاد خود را به تاتنهام ارائه خواهد داد اما با توجه به فرصت کم باقی مانده، نهایی شدن انتقال دشوار به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها