کد خبر : 1807730 | 11 بهمن 1400 ساعت 00:50 | 31.1K بازدید | 3 دیدگاه

گابریل کالدرون و سرمربیگری در لیگ امارات (عکس)

رسانه‌های اماراتی خبر دادند که گابریل کالدرون به امضای قرارداد با تیم «خور فکان» نزدیک شده است.

گابریل کالدرون و سرمربیگری در لیگ امارات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق تیم پرسپولیس که یک نیم فصل در این تیم حضور داشت و سرخپوشان را به قهرمانی نیم فصل لیگ نوزدهم رساند، در آستانه امضای قرارداد با تیم «خور فکان» قرار دارد.

 

رسانه‌های اماراتی خبر دادند که این باشگاه به دنبال استخدام سرمربی 61 ساله آرژانتینی است و طرفین مذاکرات مثبتی را در این خصوص انجام داده‌اند و امضای قرارداد نزدیک به نظر می‌رسد.

 

خور فکان تیمی کمتر شناخته شده در فوتبال امارات است. این تیم در رتبه دهم لیگ 14 تیمی امارات حضور دارد و با کسب 15 امتیاز، امیدوار است که با هدایت گابریل کالدرون در ادامه فصل به نیمه بالای جدول اضافه شود.

 

 

1687286

 

 

گابریل کالدرون که سابقه بازی در پاری سن ژرمن و سرمربیگری در رئال بتیس را دارد، پس از ترک ایران، در حال استراحت بود و باوجود شایعات مختلف درباره پیشنهاداتش و آینده کاری او، ترجیح داد که استراحت کند اما حالا به نظر می‌رسد در لیگ امارات دوباره چالش جدیدی را آغاز خواهد کرد.

 

او پیش از این در حاشیه خلیج فارس سرمربی تیم ملی بحرین و تیم ملی عمان، سرمربیگری دو تیم اماراتی بنی یاس و الوصل را هم در کارنامه دارد. دوران اوج کالدرون با کار در الهلال و الاتحاد عربستان رقم خورد.

دیدگاه‌ها