کد خبر : 1807843 | 11 بهمن 1400 ساعت 14:02 | 25.2K بازدید | 14 دیدگاه

پنجره زمستانی بدون هیاهو برای رئال مادرید

پنجره نقل و انتقالات زمستانی در حالی رو به پایان است که رئال مادرید روزهای آرامی را پشت سر گذاشت.

پنجره زمستانی بدون هیاهو برای رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، زمستان معمولا فصل پر هیاهویی برای رئال مادرید نیست. هرچند مدیران این تیم تماس‌های بسیاری از باشگاه‌های زیادی دریافت کردند که به دنبال بررسی شرایط بازیکنان این تیم بودند.
با این حال به نظر می‌رسد که پرونده نقل و انتقالات زمستانی در این باشگاه بسته شده و قرار است ورود یا خروج قابل توجهی در ساعات پیش رو و دقایق پایانی این پنجره صورت بگیرد.


اهداف جدی رئال به تابستان موکول شده و آن‌ها به‌طور خاص به دنبال تقویت خط حمله خود با انجام خریدهای بزرگ خواهند بود.


شاکله این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد اما انتظار می‌رود که خریدهای قابل توجهی مانند کیلیان امباپه صورت بگیرد، بازیکنی که به وضوح اعلام کرده که آینده‌اش در پیراهن رئال مادرید رقم خواهد خورد.
مارکا پیش از این خبر داده بود که بازیکنان فعلی تیم تصمیمی برای جدایی در ماه ژانویه ندارند. لوکا یوویچ بازیکنی بود که بسیاری از تیم‌ها او را مدنظر داشتند اما تردیدها درباره مصدومیت بنزما باعث شد که مدیران رئال حاضر به فروش او نشوند.


سایر بازیکنان نیز علاقه‌ای نداشتند این تیم را در این بازه زمانی ترک کنند و اکثر آنها حتی حاضر به بررسی پیشنهاداتی نبودند که ممکن بود فرصت بازی بیشتری نسبت به تیم کارلو آنچلوتی در اختیارشان قرار دهد.


این در حالی است که قرارداد تعدادی از بازیکنان رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید. ایسکو، بیل و مارسلو ماه‌های پایانی حضورشان در برنابئو را سپری می‌کنند و فاصله زیادی نیز با بازیکنان حاضر در ترکیب این تیم دارند و همین موضوع باعث شده که فرصت زیادی برای حضور در زمین نداشته باشند.


مدیران رئال مادرید در تابستان سال‌های اخیر به وضوح نشان دادند که حاضر به انجام کارهای دیوانه‌وار و هیجانی نیستند و ترجیح می‌دهند که آینده اقتصادی و مالی این باشگاه را به خطر نیاندازند.


آنها گزینه‌های بسیاری را مدنظر دارند اما همیشه بازیکنانی که در رختکن دارند و هم‌چنین نیاز و واقعیت اقتصادی و مالی این باشگاه برای آنها در اولویت قرار دارند و حاضر نیستند این موارد را تحت هیچ شرایطی به خطر بیاندازند.


موضوعی که مشخص است این‌که به‌زودی بازیکنانی با دستمزد قابل توجه از این تیم جدا خواهند شد و آنها دست‌بازتر و ظرفیت بیشتری برای بهبود شرایط تیم دارند.


هرچند هنوز هم بازیکنانی مانند ادن هازارد هستند که به اندازه هزینه انجام شده برای رئال بازدهی نداشته‌اند اما این بازیکن حالا پنج ماه زمان دارد تا شرایط فعلی را به‌صورت کامل تغییر دهد. سه سال از قرارداد این بازیکن بلژیکی باقی مانده و این شرایطی است که یوویچ هم در رئال دارد.

 

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها