کد خبر : 1807896 | 11 بهمن 1400 ساعت 19:45 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر زانتی:

به عنوان یک آرژانتینی برای لائوتارو خیلی خوشحالم

خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر، تمجید ویژه‌ای از لائوتارو مارتینز انجام داده است.

به عنوان یک آرژانتینی برای لائوتارو خیلی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در اوایل فصل قرارداد خود را تا پایان ژوئن 2026 با اینتر تمدید کرد. او اهمیت خود را نه تنها در زمین، بلکه به عنوان یک رهبر و نماد تیم به اثبات رسانده است. حالا می‌توان گفت که ستاره آرژانتینی به یکی از بازیکنان کلیدی نراتزوری تبدیل شده و در این فصل نیز یکی از ارکان تیم سیمونه اینزاگی به حساب آمده است.

 

خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر و هم وطن لائوتارو مارتینز، در مصاحبه ای به تمجید از این بازیکن پرداخته و می گوید: "من از فرم فعلی لائوتارو مارتینز بسیار خوشحال هستم زیرا زمانی که ما او را خریدیم چشم اندازمان روی زمان حال متمرکز نشده بود؛ بلکه روی کاری که او می‌تواند در سه یا چهار سال آینده انجام دهد تمرکز کرده بودیم. او بسیار رشد کرده و این از اعتبارش حکایت دارد چرا که لائوتارو همواره به دنبال پیشرفت است."

 

 

1665418

 

 

خاویر زانتی در ادامه تاکید کرد که لائوتارو مارتینز به یک نقطه مرجع برای هم تیمی هایش در اینتر و البته هواداران تبدیل شده و و در تیم ملی آرژانتین نیز مهره ای کلیدی محسوب می شود. زانتی در ادامه گفت: "این باعث خوشحالی من به عنوان یک آرژانتینی نیز می شود، زیرا می بینم که او در تیم ملی هم خودش را ثابت می کند."

دیدگاه‌ها