کد خبر : 1807897 | 11 بهمن 1400 ساعت 19:50 | 45.5K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره فرانسوی در آستانه وداع غیرمنتظره با فوتبال

براساس گزارش ها در ایتالیا فرانک ریبری در آستانه خداحافظی با دنیای فوتبال قرار گرفته است.

ستاره فرانسوی در آستانه وداع غیرمنتظره با فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، وینگر فرانسوی تابستان گذشته در یک انتقال آزاد به سالرنیتانا پیوست. با این حال، او در این فصل تنها 12 بازی انجام داده و دو پاس گل داده است. فرانک ریبری در حالی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، در اوایل ژانویه به کرونا مبتلا شد تا بدشانسی هایش تکمیل شده باشد.

 

به گزارش روزنامه ایل ماتینو و توتومرکاتو، حالا این امکان وجود دارد که ملی پوش سابق فرانسه پیش از پایان فصل جاری کفش‌های خود را آویزان کرده و به شکلی غیرمنتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند. بر اساس گزارش‌ها ستاره سابق بایرن مونیخ در حال مذاکره با سالرنیتانا است تا قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده و در همین مقطع از فوتبال خداحافظی کند.

 

 

1676315

 

 

فرانک ریبری یکی از ستاره‌هایی بود که در جام جهانی 2006 آلمان در ترکیب تیم ملی فرانسه ظهور کرد و بعد از انتقال به بایرن مونیخ به نمایش های خیره کننده خود ادامه داد و حتی تا آستانه کسب توپ طلا نیز پیش رفت. ریبری در سال 2019 به حضور 12 ساله خود در بایرن مونیخ پایان داد و به فیورنتینا پیوست. ستاره فرانسوی بعد از دو فصل حضور در فیورنتینا، تابستان گذشته راهی سالرنیتانا شد اما به نظر می‌رسد که دوران حضور او در این تیم و البته فوتبال به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها