کد خبر : 1808229 | 13 بهمن 1400 ساعت 11:30 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

پس از شکست مقابل کره جنوبی؛

سوریه و دومین اخراج سرمربی در 8 بازی

کمیته موقت فدراسیون سوریه ساعتی پس از شکست دو بر صفر مقابل کره جنوبی تیتو والرو مربی رومانیایی را برکنار کرد.

سوریه و دومین اخراج سرمربی در 8 بازی

به گزارش "ورزش سه"، بیانیه رسمی این فدراسیون فوتبال در صفحه رسمی فیس‌بوک سوری‌ها حاکی از آن است که اخراج کادرفنی به دلیل ناتوانی وی در ارائه تصمیمات فنی مورد نظر که منجر به پیشرفت تیم بشود بوده است.


او در بازی‌های هفتم و هشتم تیمش در دو فیفادی اخیر مقابل امارات و کره جنوبی شکست خورد تا رسما از رقابت صعود به جام جهانی خداحافظی کند. 


در اطلاعیه فدراسیون فوتبال سوریه تاکید شده است که کادرفنی جدیدی برای دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی معرفی خواهد شد. این بیانیه هم‌چنین شامل انحلال بدنه اداری تیم ملی به دلیل عدم جدیت لازم در اجرای وظیفه محوله است! 


والرو خود جایگزین نزار محروس سرمربی پیشین تیم ملی سوریه شده بود که حالا به‌عنوان مفسر در شبکه‌های عربی مشغول به کار است.


سوریه با دو امتیاز از دو مساوی در رقابت های انتخابی جام جهانی در گروه A فعلا در رده ششم قرار دارد. آنها 6 بار شکست خورده‌اند و در هیچ شرایطی به رده سوم این گروه برای حضور در پلی‌آف نخواهند رسید. در این گروه ایران و کره جنوبی صعود خود را قطعی کرده‌اند و امارات با 9 امتیاز بالاتر از لبنان و عراق، بیشترین بخت را برای حضور در پلی‌آف آسیایی دارد.

دیدگاه‌ها