کد خبر : 1808356 | 13 بهمن 1400 ساعت 23:10 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاناوارو: مقصد بعدی‌ام لیگ یکی از این سه کشور است

فابیو کاناوارو، اسطوره فوتبال ایتالیا، می‌گوید قصد دارد در لیگ یکی از سه کشور ایتالیا انگلیس یا اسپانیا مربیگری کند.

کاناوارو: مقصد بعدی‌ام لیگ یکی از این سه کشور است

به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار فابیو کاناوارو بعد از خداحافظی با دنیای فوتبال به مربیگری روی آورد و چند سالی را در آسیا و باشگاه هایی نظیر گوانگژو اورگراند، النصر و تیانجین سپری کرد. او همچنین دو بازی را به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی چین حضور داشت اما به نظر می رسد که اکنون قصد دارد چالش جدید خود را در فوتبال اروپا تجربه کند.

 

کاناوارو در مصاحبه ای پیرامون آینده مربیگری خود گفت: "من دوران بسیار خوبی در آسیا داشتم اما بهترین باشگاه ها و سرمربیان در اروپا هستند بنابراین من هم می خواهم یکی از بهترین ها باشم و با آنها رقابت کنم. گاهی اوقات مردم فکر می کنند من تجربه حضور در اروپا را ندارم و آن را نمی شناسم اما این فوتبال است. من می دانم که در این باشگاه ها و رختکن آنها چه می گذرد. من افتخار می‌کنم که اورتون و واتفورد نیز به دنبال مذاکره با من بودند و از این مسئله قدردانی می کنم."

 

 

1678800

 

 

کاناوارو در ادامه گفت: "می دانم که اکنون جایی برای اشتباه وجود ندارد، باید یک باشگاه مناسب را انتخاب کنم؛ یک باشگاه در انگلیس، ایتالیا یا اسپانیا‌. اکنون همه می خواهند در مدت زمان کوتاهی نتایج بزرگی کسب کنند، بنابراین من باید از باشگاه مطمئن باشم.  حتی اگر یک باشگاه کوچک باشد، برایم مهم نیست زیرا فقط می‌خواهم مربی شوم تا بتوانم تجربیاتم را به اشتراک بگذارم.  من واقعاً مطمئن هستم که می توانم کار خوبی انجام دهم."

 

تنها چند هفته پس از قهرمانی در جام جهانی 2006 با ایتالیا، کاناوارو یوونتوس را در بحبوحه رسوایی کالچوپولی به مقصد رئال مادرید ترک کرد، اما می توانست مسیر حرفه ای متفاوتی داشته باشد. او در این باره گفت: "یکی از دوستانم با من تماس گرفت و از من پرسید که آیا به چلسی می روم و می دانستم که آنها علاقه‌مند هستند اما در نهایت به مادرید نقل مکان کردم و البته فابیو کاپلو آنجا بود.

 

 

1495447

 

 

به هر حال، این گذشته است. الان مربی هستم و عاشق آن. اما الان 14 ساعت در روز کار می کنم و واقعا تشنه این هستم که مربی خوبی باشم. این هدف من است."

دیدگاه‌ها