کد خبر : 1808470 | 14 بهمن 1400 ساعت 19:50 | 67.7K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای رادیو مونته‌کارلو

عشق یک‌طرفه، پاسخ زیدان به پیشنهاد PSG

هر اندازه پی اس جی علاقه دارد زین الدین زیدان را جانشین مائوریسیو پوچتینو کند، این مربی هیچ تمایلی برای نشستن روی نیمکت باشگاه پاریسی ندارد.

عشق یک‌طرفه، پاسخ زیدان به پیشنهاد PSG

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای مائوریسیو پوچتینو چندان مساعد نیست و حذف زودهنگام و غیرمنتظره از جام حذفی انتقادات نسبت به عملکرد این سرمربی آرژانتینی را افزایش داده است. از ابتدای فصل اخباری در مورد احتمال جدایی پوچتینو از پاری‌سن‌ژرمن و حضور او روی نیمکت منچستریونایتد مطرح شده و اگر این اتفاق در پایان فصل رخ بدهد، زین الدین زیدان جدی‌ترین گزینه باشگاه متمولِ فرانسوی خواهد بود.

 

 

1680450

 

 

اخیرا در فرانسه ادعا شد که اگر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به رئال برخورد نمی کرد، زیدان در همین نیم فصل هدایت پی اس جی را قبول می کرد ولی او که قصد نداشت برابر تیم سابقش قرار بگیرد، پیشنهاد پاریسی ها را رد کرد.

در حالی که گمانه زنی ها در مورد حضور زیدان روی نیمکت پی اس جی برای فصل بعد شروع شده، امروز رادیو مونته‌کارلو، منبع معتبر فرانسوی ادعا کرد که زیدان هیچ تمایلی برای سرمربیگری پی اس جی ندارد و ترجیح می دهد برای نیمکت تیم ملی فرانسه صبر کند. در واقع علاقه پی اس جی به زیدان یک طرفه است.

 

 

1668192

 

 

زیدان که متولد شهر مارسی و عاشق تیم این شهر است، تاکنون در چندین نوبت پیشنهاد پی اس جی را رد کرده و حالا هم قصد ندارد هواداران مارسی را آزرده خاطر کند.

کار دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه در پایان جام جهانی 2022 به اتمام خواهد رسید و اگر در نهایت تمدید کند، زیدان پیشنهادات باشگاهی خود را بررسی خواهد کرد. زیزو تحت هر شرایطی قصد دارد تا ژانویه 2023 صبر کند.

 

 

دیدگاه‌ها