کد خبر : 1808504 | 14 بهمن 1400 ساعت 18:40 | 33.7K بازدید | 15 دیدگاه

شواین اشتایگر:

مورینیو در روز تولدم مرا به تیم دوم فرستاد!

ستاره آلمانی سابق بایرن مونیخ و منچستریونایتد هنوز از ژوزه مورینیو دلخور و ناراحت است.

مورینیو در روز تولدم مرا به تیم دوم فرستاد!

به گزارش "ورزش سه"، باستین شواین اشتایگر تابستان 2015 بود که بایرن مونیخ را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. شواینی 12 فصل خوب را در بایرن داشت و برای تجربه چالشی جدید راهی فوتبال انگلیس شد ولی در جمع شیاطین سرخ نتوانست به موفقیت خاصی دست پیدا کند و شش ماه پس از حضور ژوزه مورینیو ترجیح داد از این تیم جدا شده و به فوتبال آمریکا برود.

 

 

1657606

 

 

شواینی زیر نظر مورینیو جایگاهش در ترکیب یونایتد را از دست داده بود و بهترین تصمیم را جدایی دانست. او در این رابطه به رادیو بی بی سی گفت:« متاسفانه مورینیو چندان به من بازی نمی داد اما همیشه برایش احترام قائل بودم و الان نیز برایم مربی و انسان محترمی است. او یک مربی بزرگ با افتخاراتی بسیار است اما با ژوزه در یونایتد شرایطم پیچیده و دشوار بود. هرگز برایم توضیح نداد دلیل واقعی عدم استفاده از من چه بود اما خودم حدس می زنم شاید به خاطر پپ گواردیولا باشد. من دو سال با پپ در بایرن کار کردم و سبک فوتبالم به ایده های او بسیار نزدیک بود در حالی که با مورینیو ما سبکی متفاوت بازی می کردیم.»

 

 

1658428

 

 

شواینی ادامه داد:« در روز تولدم به رختکن رفتم و موقعی که می خواستم لباسم را عوض کنم، یک نفر به من گفت که اجازه ورود ندارم و باید با تیم دوم تمرین کنم. از آن اتفاق بسیار سرخورده شدم چرا که هیچ‌کس در این مورد با من صحبتی نکرده بود. با مورینیو صحبت کردم اما دلیل او را از این کار متوجه نشدم.

نظرات مختلفی در مورد حرفه ای بودن من وجود داشت، اما درست نبودند چون من رفتاری حرفه ای داشتم. همیشه با هم تیمی ها یا به تنهایی تمرین می کردم. مورینیو بعد ها از من عذر خواهی کرد. من در هر صورت برای مورینیو احترام قائلم اما متوجه نشدم که چرا اجازه نداشتم با تیم اصلی تمرین کنم. من قلب و عشقم را با این‌کار نسبت به باشگاه از دست دادم.»

دیدگاه‌ها