کد خبر : 1808558 | 15 بهمن 1400 ساعت 09:40 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ منفی پورموسوی به استقلال خوزستان

سیروس پورموسوی، سرمربی فصل گذشته تیم صنعت نفت آبادان به پیشنهاد باشگاه استقلال خوزستان برای هدایت این تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی پورموسوی به استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان همکاری باشگاه استقلال خوزستان و سهراب بختیاری زاده این باشگاه برای انتخاب مربی جدید خود با سیروس پورموسوی که پیش تر هم در این تیم سابقه فعالیت داشت وارد مذاکره شد اما این مربی ضمن تشکر از مدیران تیم آبی به خاطر اعتماد دوباره به وی از پذیرش هدایت استقلال خوزستان در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور عذرخواهی کرد.

 

سیروس پورموسوی در برهه ای به همراه عبدالله ویسی قهرمانی در لیگ برتر را با استقلال خوزستان جشن گرفتند. این مربی هم چنین هدایت تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر را به عنوان سرمربی برعهده داشت و در ابتدای فصل با وجود اینکه یک فصل دیگر با صنعت نفت قرارداد داشت به خاطر مشکلات مالی اردوی آبادانی ها را ترک کرد و به نظر می رسد با عدم پذیرش باشگاه استقلال خوزستان هم چنان منتظر رسیدن یک پشنهاد خوب از سوی لیگ برتری هاست. او در ابتدای فصل بعد از جدایی از صنعت نفت با نفت مسجد سلیمان قرارداد بست و خیلی زود از هدایت این تیم و پیش از شروع بازی ها کناره گیری کرد که به نظر می رسد دلیل این کناره گیری مشکلات مدیریتی باشگاه بود.

 

استقلال خوزستان با 27 امتیاز و 12 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین به کار خود در دور رفت بازی های لیگ یک با سهراب بختیاری زاده پایان داد و درروزهای آینده تلاش خواهد کرد

سرمربی جدید خود را انتخاب کند.

 

1688460

دیدگاه‌ها