کد خبر : 1808629 | 15 بهمن 1400 ساعت 15:30 | 111.8K بازدید | 43 دیدگاه

بارسا یکی دارد و رئال شش تا

گزارش: تکثیر عثمان دمبله در مادرید!

رئال مادرید نیز چند نسخه از عثمان دمبله در تیم خود دارد که این تیم را آزار می دهند.

گزارش: تکثیر عثمان دمبله در مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، درباره وضعیت عثمان دمبله در بارسلونا شوخی های زیادی انجام می شود اما رئال مادرید هم نیمی از همین دمبله ها را در تیم خود دارد. آن ها نیز بازیکنان گرانقیمت زیادی دارند که سهم کمی در این تیم ایفا می‌کنند.

 

این اوضاع در ماه های اخیر بیش از پیش در رئال مادرید به چشم خورده است. کار به جایی رسیده است که گرت بیل، ادن هازارد، لوکا یوویچ، ماریانو، فده والورده و دنی سبایوس به دلیل ترکیبی از مصدومیت، عدم اعتماد به نفس، عدم برقراری ارتباط مناسب و عملکرد ضعیف، صرفا مسافرانی هستند که لیست تیم را تکمیل می کنند.

 

 

1688540

 

 

کارلو آنچلوتی از این بازیکنان استفاده نمی‌کند؛ کسی که نمی‌داند وقتی شرایط لازم وجود ندارد چگونه در مسابقات پیروز شود. دخالت‌های او به همان اندازه کمیاب و ناکارآمد هستند. رئال مادرید در مقابل اتلتیک بیلبائو، مسابقه را تنها با دو تعویض به پایان رساند و ادر میلیتائو را شماره 9 خود قرار داد.

 

آنچلوتی با وجود اینکه 10 روز در والدبباس با اکثر اعضای تیمش بود، نمی‌توانست با همین بازیکنانی که در اختیار دارد خود را برای بازی آماده کند و منتظر برزیلی هایی بود که به تازگی با پرواز چارتر خود را به مادرید رسانده بودند. او نمی توانست کسانی را که به خوبی با تیم تمرین کرده بودند را به بازی بگیرد و این یک شکست بزرگ به حساب می‌آمد.

 

 

1688541

 

 

حالا رئال مادرید با جامی خداحافظی کرده است که باشگاه اتلتیک بیلبائو اکنون می‌تواند آن را کسب کند، بدون اینکه کار عجیب و غریبی انجام داده باشد. آنها فقط در بازی ماندند و از اشتباهات بزرگ اجتناب کردند و منتظر بودند تا جادوی سن مامس اتفاق بیفتد. کوپا دل ری برای رئال مادرید تمام شد و همچنین مشخص شد که این تیم نیز نسخه‌هایی از دمبله دارد که نمی توانند کاری برای لوس بلانکوس انجام دهند.

 

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها