کد خبر : 1808727 | 15 بهمن 1400 ساعت 20:48 | 23.8K بازدید | 8 دیدگاه

او به معین گفت الکی کارت دادم، هوایت را دارم!

ستاری: داور به ژستد گفت پلیز، با ما لحن بد داشت

مدافع چپ‌پای هوادار تهران می‌گوید تیمش شایسته باخت مقابل استقلال نبوده و از داوری ضربه خورده است.

ستاری: داور به ژستد گفت پلیز، با ما لحن بد داشت

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد ستاری که در بازی با استقلال به عنوان مدافع چپ هوادار به میدان رفت، درباره شکست تیمش در مصاف با آبی پوشان پایتخت عنوان کرد: در دقیقه 9 یک پنالتی اعلام شد که تمرکز ما را بهم ریخت. در ادامه توانستیم جبران کنیم و یک بر یک شود. به نظرم آقای مومنی تمرکزش را از دست داده بود. عباسیان یک صحنه به زمین اعتراض کرد و به او کارت زرد داد. بین نیمه می‌گوید معین می‌دانم الکی به تو کارت دادم، از این به بعد حواسم به تو هست. این تیم ما را عصبی می‌کند.


او ادامه داد: نمی‌دانم چرا لحن صحبت کردن داور با بازیکنان دو تیم فرق می‌کند. به بازیکن خارجی آنها می‌گوید: «Please don’t speak» به بازیکن می‌گوید اگر حرف بزنی به تو کارت می‌دهم. این واضح است. یک تیم را می‌توانی به راحتی عصبی کنی. 


مدافع هوادار همچنین گفت: استقلال تیم خوبی است اما ما امروز روی دو ضربه شروع مجدد گل خوردیم. مثل بازی های قبل فقط حسرت این بازی به دلمان ماند. خیلی حیف شد. خستگی به تنمان ماند و امیدوارم در آینده بهتر کار کنیم. 


ستاری درباره اعتراض رضا عنایتی به اقدام سیاوش یزدانی برای انداختن توپ دوم به داخل زمین گفت: همان صحنه ای بود که اخراج شد. حرکت قشنگی برای بازیکن استقلال نبود. یک پنالتی صد درصد برای ما نگرفتند. دست بازیکن استقلال کامل باز بود و توپ به دست خورد. یک صحنه بحث برانگیز را پنالتی برای استقلال گرفتند، یک صحنه واضح را اما پنالتی برای ما نگرفتند. این پنالتی واضح است. صحنه گل دوم هم که کارشناسان گفته اند خطا بوده است.


مدافع هوادار در پایان افزود: الان فایده ای دارد؟ داوری خوب نبود و اتفاقی هم نمی‌افتد. الان مگر به ما یک امتیاز می‌دهند؟ اصلا نتیجه امروز عادلانه نبود. دو گلی که خوردیم بحث برانگیز بود. کارشناسان در این خصوص حرف زدند. دقیقه 70 برایمان پنالتی نگرفتند. اصلا نتیجه عادلانه نبود.

دیدگاه‌ها