کد خبر : 1808749 | 15 بهمن 1400 ساعت 22:59 | 136.1K بازدید | 6 دیدگاه

نکونام ۲ آبی پوش را گرفت؛

رسمی: رضاوند و آقاسی قرمزپوش شدند

دو بازیکن نیم‌فصل اول استقلال در ازای انتقال صالح حردانی به جمع آبی‌ها، با باشگاه فولاد قرارداد بستند.

رسمی: رضاوند و آقاسی قرمزپوش شدند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد خوزستان که از ابتدای نقل و انتقالات زمستانی به دنبال یک جابه‌جایی ایده‌آل برای اجازه جدایی به صالح حردانی بود، پس از جذب دو بازیکن استقلال، حاضر شد تا ستاره آینده‌دار خود را به تیم آبی پوش پایتخت بدهد.

 

آرش رضاوند پس از دو سال و نیم حضور در استقلال و نمایش خوبی که در این تیم داشت، با موافقت فرهاد مجیدی برای جدایی، به‌عنوان بخشی از پروژه انتقال صالح حردانی به جمع آبی‌ها، راهی فولاد شد و به این تیم سرخ‌پوش خوزستانی پیوست.

 

این هافبک میانی- هجومی که در نیم‌فصل اول لیگ برتر ۱۱ بازی برای استقلال انجام داد و طی این مدت یک پاس گل داد، با وجود اینکه تقریبا در بیشتر این مسابقات به‌عنوان بازیکن ثابت به زمین می‌رفت، در نهایت از تیم صدرنشین جدا شد تا شرایط جدیدی را با انتقال به فولاد تجربه کند.

 

رضاوند که سابقه حضور در تیم‌های نفت تهران و سایپا را نیز دارد، طی دو فصل و نیم اخیر و انجام ۶۵ بازی در لیگ برتر و ۱۱ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال، یک گل در نخستین سال حضورش در جمع آبی‌ها به ثمر رساند که امیدوار است پس از حضورش در فولاد خوزستان، دوران بهتری داشته باشد.

 

عارف آقاسی، مدافع میانی استقلال نیز که قبل از شروع لیگ برتر از فولاد خوزستان به جمع آبی‌ها رفته بود، پس از نیم‌فصل بازی برای این تیم دوباره به باشگاه سابقش بازگشت تا شاگرد جواد نکونام شود.

 

این بازیکن ۲۵ ساله نیز که سابقه بازی در تراکتور و فولاد را نیز طی سالیان اخیر داشته، طی لیگ‌های هجدهم تا بیستم ۵۱ بازی در لیگ برتر و هفت بازی در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم قرمزپوش خوزستانی انجام داد که در این تیم به ویژه سال آخر حضورش در جمع شاگردان نکونام، شرایط خوبی را تجربه کرد.

 

رضاوند و آقاسی که زمزمه‌های جدایی‌شان از ابتدای نقل و انتقالات زمستانی وجود داشت، در نهایت به ازای انتقال صالح حردانی به استقلال، راهی فولاد خوزستان شدند و رسما به جمع شاگردان جواد نکونام پیوستند.

 

باشگاه فولاد خوزستان که فعالیت خوبی در نقل و انتقالات زمستانی داشته، پیش از آرش رضاوند و عارف آقاسی، با محمدرضا خلعتبری، علیرضا کوشکی و شهاب گردان قرارداد بسته بود.

 

1688690

 

 

1688694

دیدگاه‌ها