کد خبر : 1808810 | 16 بهمن 1400 ساعت 11:54 | 26.5K بازدید | 17 دیدگاه

الجزیره به استقبال دیدار با الهلال رفت؛

شروع طوفانی میزبان جام باشگاه‌های جهان با 4 گل

افتتاحیه جام باشگاه‌های جهان روز گذشته با برتری تیم فوتبال الجزیره امارات برگزار شد.

شروع طوفانی میزبان جام باشگاه‌های جهان با 4 گل

به گزارش "ورزش سه" در راند نخست رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، تیم فوتبال الجزیره امارات که میزبان این دوره از رقابت‌هاست و به‌واسطه میزبانی در این تورنمنت حضور دارد، به مصاف پیرائه تاهیتی رفت؛ در این مسابقه شاگردان مارسل کایزر نمایش برتری از خود نشان دادند و موفق شدند با برتری 4 گله خود را به راند دوم بازی‌ها برسانند.

 

جالب آن‌که در همان نیمه نخست بازیکنان الجزیره کار را یک‌سره کرده و با درخشش العامری، عطاس و کسانوویچ با برتری 3 گله به رختکن رفتند تا خیالشان از صعود به مرحله بعدی آسوده باشد؛ عملکردی که مورد تمجید سایت فیفا هم قرار گرفت و از عملکرد شاگردان کایزر تمجید شد.

 

در راند دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، امروز الاهلی مصر به مصاف مونتری مکزیک می‌رود و فردا نیز در تقابل تماماً آسیایی، تیم فوتبال الجزیره به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

 

نکته جالب‌توجه این‌که برنده دوئل الاهلی و مونتری به مصاف پالمیراس برزیل در مرحله نیمه‌نهایی می‌رود و چلسی انگلیس نیز به‌عنوان قهرمان اروپا در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان انتظار رویارویی با برنده مصاف الجزیره امارات و الهلال عربستان را می‌کشد.

گفتنی است که از 14 تا 23 بهمن‌ماه رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان 2022 با حضور 7 تیم به‌صورت حذفی به میزبانی ابوظبی امارات دنبال می‌شود.

دیدگاه‌ها