کد خبر : 1808824 | 16 بهمن 1400 ساعت 12:32 | 15K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره سابق لیورپول در مسیر لیگ آمریکا

ژردان شکیری، ستاره سابق لیورپول آماده است تا با جدایی از لیون راهی لیگ فوتبال آمریکا شود.

ستاره سابق لیورپول در مسیر لیگ آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، شکیری پس از سه سال حضور در آنفیلد بالاخره تابستان گذشته تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شده و راهی لیون شد.

این بازیکن فصل گذشته شرایط خوبی را در لیورپول سپری نکرد و تنها پنج بازی توانست در ترکیب اصلی این تیم تحت هدایت یورگن کلوپ به میدان برود.

در نهایت همین موضوع باعث شد که این ملی‌پوش سوئیسی تصمیم به ترک آنفیلد گرفته و به امید بهبود شرایط و داشتن دقایق بیشتری برای حضور در میدان راهی لیگ فرانسه شود و پیراهن لیون را به تن کند.

 

1636927

 

اما شکیری نتوانست در لیگ فرانسه نیز بار دیگر به دوران اوجش برگردد و از 23 بازی‌ای که لیون در این فصل انجام داده، او تنها در 9 بازی در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته است. عملکرد او در 11 بازی که در زمین حضور داشته نیز دو گل و سه پاس گل بوده است.

روزنامه فرانسوی اکیپ در اواخر ماه دسامبر خبر داده بود که لیون قصد دارد با توجه به شرایط مالی دشوار خود، این بازیکن را به فروش برساند و یکی از باشگاه‌های سوئیسی مدعی اصلی جذب او بود.

این اتفاق رخ نداد ‌و حالا سایت رسمی ام ال اس خبر داده که باشگاه آمریکایی شیکاگو فایر به‌عنوان مشتری جدی شکیری قدم پیش گذاشته است. این سایت روز جمعه خبر داده که شیکاگو در آستانه امضای قراردادی برای جذب این بازیکن است.

گفته می‌شود مدیران لیون قصد دارند این بازیکن را که هنوز دو سال دیگر با آنها قرارداد دارد، با مبلغی در حدود 6میلیون پوند به فروش برسانند.

دیدگاه‌ها