کد خبر : 1808896 | 16 بهمن 1400 ساعت 17:42 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

لئون گورتزکا:

لطف هواداران بایرن مونیخ را جبران خواهم کرد

لئون گورتزکا، هافبک مصدوم بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر به میادین بازگردد.

لطف هواداران بایرن مونیخ را جبران خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، روزهای حساس فصل به‌زودی برای بایرن مونیخ آغاز می‌شود و این تیم که از جام حذفی کنار رفته و در بوندس‌لیگا شانس اول قهرمانی است، باید در لیگ قهرمانان به مصاف سالزبورگ برود. حالا لئون گورتزکا، هافبک آلمانی و مصدوم بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای تاکید کرد با تمام توان برای بازگشت هر چه سریع‌تر به میادین تلاش خواهد کرد.

 

لئون گورتزکا گفت: "در واقع من خودم احساس آمادگی و سلامتی دارم، اما زانویم هم‌چنان برای من مشکل ساز می‌شود. اگرچه دویدن در یک خط مستقیم برای من سخت نیست، من هنوز هنگام تغییر جهت و در زوایای خاص مشکل دارم و این شرایط فعلی من است.

 

1687191

 

من تمام تمرکز خود را روی بازگشت به میادین به سریع‌ترین شکل ممکن قرار داده‌ام. تا بهبودی کامل از مصدومیت اخیر زانو، من از زمان استفاده می‌کنم تا به شرایط بازی کردن رسیده و بتوانم در اسرع وقت دوباره به بایرن مونیخ کمک کنم.

 

به محض این‌که بتوانم دوباره در میدان و ترکیب تیم حاضر خواهم شد و امیدوارم خیلی زود به فرم آیده آل برای حضور در زمین برسم. همه کار انجام خواهم داد تا هر چه زودتر به زمین بازگردم. از این فرصت استفاده می‌کنم و دوباره از شما هواداران برای آرزو بهبودی و حمایتی که از من داشتید تشکر می‌کنم، البته امیدوارم که به‌زودی بتوانم این محبت را در زمین و در لباس بایرن مونیخ جبران کنم."

دیدگاه‌ها