کد خبر : 1809069 | 17 بهمن 1400 ساعت 13:38 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

توصیه کاپیتان دورتموند به هالند؛ این‌جا همه چی داری!

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند به ارلینگ هالند توصیه کرده که در این باشگاه باقی بماند.

توصیه کاپیتان دورتموند به هالند؛ این‌جا همه چی داری!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند از زمان پیوستن به دورتموند از سالزبورگ در ژانویه 2020، در 79 بازی 80 گل به ثمر رسانده و کارنامه فوق العاده‌ای در این تیم به ثبت رسانده است. اما بند آزادسازی 75 میلیون یورویی این بازیکن در تابستان پیش رو فعال می‌شود و تیم‌های بزرگی برای جذب او اقدام کرده‌اند. بر اساس شایعات رئال مادرید در رقابت برای جذب هالند پیشتاز است؛ اما تیم‌هایی چون چلسی، منچسترسیتی، بارسلونا و منچستریونایتد نیز علاقمند به خرید این ستاره 22 سال هستند. دورتموند می‌خواهد هالند را حداقل یک سال دیگر در این باشگاه نگه دارد و مارکو رویس معتقد است ملی‌پوش نروژی باید در دورتموند بماند.

 

1689127

 

مارکو رویس گفت: "من به ارلینگ هالند توصیه می‌کنم که در دورتموند بمان، زیرا این‌جا همه چیزهایی را که برای پیشرفت نیاز دارد در اختیار خواهد داشت. ارلینگ هالند این‌جا می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده، موفق به گلزنی شده و حس کند که از بالاترین میزان ارزش در ترکیب تیم برخوردار است.

 

البته خود ارلینگ هالند در نهایت باید تصمیم بگیرد که چه چیزی در آینده به سود او خواهد بود. جدایی این بازیکن مایه تاسف و ناراحتی برای دورتموند است، اما حتی در آن‌صورت هم همه چیز ادامه خواهد داشت و ما دوباره به‌عنوان یک گروه راه حل پیدا می‌کنیم."

دیدگاه‌ها