کد خبر : 1809073 | 17 بهمن 1400 ساعت 14:10 | 25.7K بازدید | 8 دیدگاه

مهاجمان لیگ قطر در تعقیب ستاره کنیایی؛

اولونگا دست نیافتنی در آسمان لیگ ستارگان

مایکل اولونگا پس از دبل مقابل هم‌تیمی‌های شجاع خلیل‌زاده فاصله خود در جدول گلزنان با دیگر مهاجمان را بیشتر کرد.

اولونگا دست نیافتنی در آسمان لیگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر روز گذشته برگزار شد و جدول برترین گلزنان این لیگ نیز تغییر کرد. مایکل اولونگا ستاره بی چون و چرای الدحیل در جریان پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل الریان دو گل زد تا با 19 گل در 17 هفته با اختلاف خوبی نسبت به سایر مهاجمان صدرنشین جدول برترین گلزنان باشد.

 

1689138

 

اما اتفاق جالب بازی‌های روز گذشته دبل آندره آیو مهاجم غنایی السد بود که در دقایق 90+4 و 90+5 دو گل زد و در پیروزی پنج گله تیمش مقابل الغرافه تاثیرگذار بود. آیو خود را به رده دوم برترین گلزنان رساند و 12 گله شد. او هفت گل با اولونگا فاصله دارد اما دو بازی عقب افتاده السد می‌تواند او را برای آقای گلی امیدوارتر کند.

 

1689137

 

رده سوم برترین گلزنان قطر در تسخیر سه مهاجم خطرناک و 11 گله است. بغداد بونجاح که شروع خوبی در این فصل داشت پس از بازگشت از جام ملت‌های آفریقا با حذف الجزایر هنوز نتوانسته به فرم ایده‌آل خود برسد و با گل نزدن در بازی دیروز برای نخستین بار به رده سوم سقوط کرد. بونجاح تلاش می‌کند در ادامه فصل خود را به اولونگا نزدیک کند. ایمن حسین عراقی بازیکن ام صلال و هم‌چنین اکرم عفیف که در بازی روز گذشته اخراج شده بود نیز در کنار بونجاح تا این‌جای فصل، 11 بار موفق به گلزنی شده‌اند.

 

1689136

 

لژیونرهای با کیفیت حاضر در پست مهاجم در لیگ ستارگان باعث پر گل‌تر شدن بازی‌ها شده و مهاجمان این لیگ به خصوص السدی‌ها آمار بسیار خوبی را به ثبت رسانده‌اند.

دیدگاه‌ها