کد خبر : 1809332 | 18 بهمن 1400 ساعت 16:17 | 13.9K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای اسکای آلمان؛

گنابری برای تمدید با بایرن شرط گذاشت

ستاره ملی‌پوش بایرن حاضر نیست به هر قیمتی قراردادش را تمدید کند.

گنابری برای تمدید با بایرن شرط گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، خودداری از تمدید قرارداد در بایرن مونیخ در حال تبدیل شدن به یک بدعت است. سران بایرن دو سال پیش تیاگو آلکانتارا را به لیورپول واگذار کردند چرا که او قصد تمدید نداشت و باشگاه نیز نمی‌خواست او را به‌عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. 

 

 

1642988

 

 

داوید آلابا نمونه‌ای دیگر است. ستاره اتریشی هرگز حاضر به تمدید نشد و تا پایان قراردادش در بایرن ماند تا به‌عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید ملحق شود. آلابا مهره‌ای مهم و تاثیرگذار در باشگاه مادریدی شده و بایرنی‌ها هم‌چنان از جدایی او آزرده خاطرند.

نیکولاس زوله دیگر مدافع بایرن نیز در انتهای فصل به‌عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد. او و باشگاه بر سر تمدید به توافق نرسیدند تا چاره‌ای جز جدایی نباشد. تابستان 2023 قرارداد 4 بازیکن دیگر بایرن نیز به اتمام می‌رسد. روبرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و توماس مولر به نظر قراردادشان را تمدید خواهند کرد و اخیرا رئیس بایرن نیز این مساله را تایید کرد ولی مورد سرژ گنابری متفاوت است.

 

 

1528497

 

 

طق ادعای اسکای آلمان، این مهاجم ملی‌پوش قصد ماندن دارد ولی نه به هر قیمتی. درخواست او دستمزد 15 میلیون یورویی در حد کینگزلی کومان است و با رقمی پایین‌تر حاضر به تمدید نیست. اتفاقی که منجر خواهد شد بایرن تابستان پیش رو با جدایی او موافقت کند. گفته می‌شود رئال، بارسا و چند تیم انگلیسی خواهان جذب گنابری شده‌اند.

 

دیدگاه‌ها