کد خبر : 1809453 | 18 بهمن 1400 ساعت 21:37 | 48.6K بازدید | 2 دیدگاه

کوشکی، خلعتبری، رضاوند و آقاسی؛ جام در اولین بازی

خوش شانس مانند این چهار بازیکن! (عکس)

چهار بازیکن تازه پیوسته به تیم فولاد در دقایق مختلف دیدار امروز این تیم برابر پرسپولیس به میدان رفتند و در اولین حضور خود موفق به بالا بردن کاپ سوپرجام شدند.

خوش شانس مانند این چهار بازیکن! (عکس)

به گزارش  "ورزش سه"، جواد نکونام برای موفقیت در دیدار امروز تیمش برابر پرسپولیس از بازیکنان تازه جذب کرده فولاد نیز در دقایق مختلف استفاده کرد. بازیکنانی که در زمان حضور در میدان موفق شدند بازی خوبی نیز به نمایش بگذارند، بازیکنانی که قطعاً یکی از روزهای شانس خود در زندگی ورزشی را پشت سر گذاشتند و با اولین حضور در زمین با پیراهن تیم فولاد خوزستان موفق به کسب عنوان سوپرجام و بالا بردن کاپ قهرمانی شدند. 

 

در میان بازیکنان مورد نظر کادر فنی فولاد، علیرضا کوشکی تنها بازیکنی بود که موفق شد از ابتدا در ترکیب تیم جدید خود به میدان برود. کوشکی با بازی های خوبی که پیش از این در تیم پیکان و البته سپیدرود رشت به نمایش گذاشت، یکی از روی بورس ترین بازیکنانی لیگ برتری محسوب می شد که در فصل نقل و انتقالات زمستانی چند پیشنهاد خوب از تیم های مختلف دریافت کرد و در نهایت به جمع فولادی ها اضافه شد. او در مدت زمان حضور خود در اهواز و در تمرینات تیم فولاد، اعتماد جواد نکونام را برای حضور در ترکیب اصلی به خود جلب کرد و در مدت زمان حضور در دیدار برابر پرسپولیس بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و چند بار نیز دروازه این تیم را تا مرز فروپاشی پیش برد. 

 

 

محمدرضا خلعتبری دومین بازیکن جدید اهوازی ها بود که از دقیقه ۶۲ پا به زمین گذاشت و در مدت زمان حضور خود در میدان توانست برنامه های تاکتیکی جواد نکونام و کادرفنی فولاد را به خوبی در زمین و پشت محوطه جریمه پرسپولیسی‌ها اجرا کند. 

 

آرش رضاوند و عارف آقاسی هم دو بازیکن سابق استقلال در لیگ برتر هستند که در روزهای اخیر از این تیم جدا شده و به عضویت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا درآمدند. رضاوند در دقیقه ۸۲ و آقاسی هم در وقت‌های اضافه بازی سوپرجام، در اولین دیدار خود برای تیم جدید خود به میدان رفتند. البته درباره عارف آقاسی ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که او پیش از پیوستن به جمع آبی پوشان تا پایان لیگ گذشته از بازیکنان فولاد خوزستان محسوب می‌شد و به این ترتیب حضور دوباره او در اهواز به نوعی بازگشت به جمع همبازیان سابقش محسوب می‌شود.

 

 

تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی تاکنون موفق شد ۵ بازیکن را به عضویت خود در بیاورد که ۴ نفر از آنها در دیدار برابر پرسپولیس به میدان رفتند و شهاب گردان بازیکنی بود که در این بازی حضور نیافت. نکته جالب در این باره اینکه در میان بازیکنان تازه پیوسته، اتفاقا شهاب گردان محتمل‌ترین نامی بود که تصور می شد در دیدار برابر پرسپولیس به میدان برود و از دروازه تیم سابق خود حراست کند که البته این اتفاق نیفتاد و کاملاً برعکس شد.

دیدگاه‌ها