کد خبر : 1809593 | 19 بهمن 1400 ساعت 15:51 | 4.6K بازدید | 3 دیدگاه

دومین کلین‌شیت مرادیان در فینال (عکس)

احسان مرادیان، سنگربان فولاد برای دومین فینال پیاپی موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود جذب شهاب گردان و مذاکرات برای به‌خدمت‌گیری رشید مظاهری، اما احسان مرادیان با عملکرد خوبی که در بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس از خودش به‌نمایش گذاشت، نشان داد که از توانایی‌های بالایی برخوردار است و حاضر نیست جایگاهش را به گلر دیگری واگذار کند.

مرادیان در تقابل با پرسپولیس، کار سختی برای رویارویی با مهاجمان‌ گلزن این تیم داشت. با این وجود او توانست در روزی که نمایش خوبی را از خود نشان داد، دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

بزرگترین واکنش مرادیان در دقایق پایانی بازی بود جایی که او در مصاف تک به تک با مهدی عبدی قرار گرفته بود اما با خروج به موقع از دروازه توانست توپ را از جلوی پای مهاجم پرسپولیس ربوده و مانع از گلزنی حریف شود.

یکی از برنامه‌های فولاد در بازار نقل و انتقالات تابستانی، تقویت دروازه خود بود و مدیران این تیم شهاب گردان را نیز به همین‌منظور جذب کردند. در روزی که کارت بازی سنگربان جدید فولاد صادر نشده بود، مرادیان با عملکرد بدون اشتباه در دروازه تیمش، در همین آغاز کار برای رقیب سرسخت و جدیدش خط و نشان کشید.

 

 

نکته جالب این که مرادیان در حالی موفق به ثبت کلین‌شیت مقابل پرسپولیس شد که او در مسابقه فینال جام حذفی برابر استقلال نیز 120 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت و مقابل آبی‌های پایتخت نیز روز خوبی را سپری کرده بود.

 

بدین‌ترتیب مرادیان پس از رقابت‌های جام حذفی، اکنون دومین جام قهرمانی خود را با فولاد کسب کرده و به دنبال این است که جایگاهش را در درون دروازه از دست ندهد. حالا به نظر می‌رسد که نادر غبیشاوی مربی گلرهای فولاد که در رشد و پیشرفت مرادیان تأثیرگذار بوده است، کار سخت و شیرینی برای تمرین و آموزش مرادیان و گردان‌ خواهد داشت و باید دید نظر کادرفنی روی کدام یک از این دو نفر خواهد بود. این در شرایطی است که اهوازی‌ها چند گلر جوان دیگر به نام‌های غلامزاده، گلی و جلالی را نیز در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها