کد خبر : 1809606 | 19 بهمن 1400 ساعت 16:33 | 55.5K بازدید | 7 دیدگاه

مارکو وراتی:

مسی به من گفت تو فقط ضربه بزن، گل می‌شود!

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن مدعی شد باید بیشتر به گلزنی در دیدارهای پیش رو فکر کند.

مسی به من گفت تو فقط ضربه بزن، گل می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی چند هفته قبل و در دیدار پاری‌سن‌ژرمن مقابل ریمز درخشان ظاهر شده و دو بار به زیبایی موفق به باز کردن دروازه حریف شد. حالا این هافبک خلاق و ایتالیایی فاش کرد لیونل مسی پیش از آن مسابقه به مارکو وراتی پیشنهاد داده به سمت دروازه حریف ضربه بزند و اگر این اتفاق رخ دهد او موفق به گلزنی خواهد شد.

 

1689944

 

مارکو وراتی گفت: "من این‌طور فکر نمی‌کنم که هرگز از قدرت ضربه زنی خود در سال‌های اخیر استفاده نکرده‌ام. البته شاید این نقص من باشد، اما این رویه به طرز فکر من نسبت به فوتبال نیز مرتبط است. در حقیقت من پاس دادن را به ضربه زدن به سمت دروازه حریف ترجیح می‌دهم. انتخاب بین پاس دادن و شوت زنی به موقعیت بستگی دارد و البته خودم هم می‌دانم که باید در این زمینه پیشرفت کنم.

 

یک روز قبل از دیدار مقابل ریمز و در جریان تمرینات پاری‌سن‌ژرمن بود که لیونل مسی به من گفت تو در بازی فردا به سمت دروازه حریف ضربه بزن و قول می‌دهم که می‌توانی موفق به گلزنی شوی. زیرا من در تمرینات موفق به انجام این کار شده بودم و مسی نیز به همین علت به من این حرف را زد. من بلد هستم که چگونه به سمت دروازه تیم مقابل ضربه بزنم، اما همه ما عیب‌هایی داریم و سبک فوتبال من نیز این‌گونه است. می‌دانم که باید از این حیث پیشرفت کرده و بیشتر به سمت چارچوب ضربه بزنم."

دیدگاه‌ها