کد خبر : 1809632 | 19 بهمن 1400 ساعت 19:24 | 25.8K بازدید | 13 دیدگاه

نیمار به رئال مادرید خواهد رسید؟ (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن شانس زیادی برای رسیدن به دیدار مقابل رئال مادرید ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ 28 نوامبر سال گذشته و دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و سنت اتین بود که نیمار، ستاره تکنیکی و برزیلی دچار آسیب دیدگی شدیدی شده و ادامه سال را از دست داد. گرچه در ابتدا مدت زمان دوری این بازیکن نهایتا دو ماه اعلام شده بود، اما نیمار هنوز شرایط بازگشت به زمین را پیدا نکرده و قادر به حضور در ترکیب پاری سن ژرمن نبوده است.

 

حدود یک هفته دیگر دیدار حساس این تیم متمول و فرانسوی در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید در شهر پاریس برگزار می شود و حضور نیمار در این مسابقه تعیین کننده در هاله ای از ابهام قرار دارد. این ستاره 30 ساله تمرینات خود با توپ و روی چمن را آغاز کرده، اما بعید است با توجه به دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین، مائوریسیو پوچتینو در مورد نیمار ریسک کرده و او را در ترکیب قرار دهد. بدین ترتیب احتمالا پاری سن ژرمن یکی از سه ضلع مشهور خود را در خط حمله در این دیدار در اختیار نخواهد داشت.

 

نیمار در سال های اخیر و از زمان انتقال به پاریس، بسیاری از دیدارهای مهم تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده و احتمالا بازی برابر رئال مادرید نیز به این لیست اضافه خواهد شد. البته هنوز غیبت نیمار قطعی نشده، اما بعید است پوچتینو ریسک مصدومیتی جدید را به جان بخرد.

 

1689973

 

1689974

 

1689975

 

1689976

دیدگاه‌ها