کد خبر : 1809639 | 19 بهمن 1400 ساعت 20:06 | 32K بازدید | 1 دیدگاه

مارکو وراتی:

آنچلوتی به نیمکت نشینی تهدیدم کرد

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن در مورد دوران بازی زیر نظر کارلو آنچلوتی در این تیم صحبت کرد.

آنچلوتی به نیمکت نشینی تهدیدم کرد

به گزارش "ورزش سه"، کارلتو علاقه زیادی به سبک بازی مارکو وراتی داشته و در سال 2012 این بازیکن را از دسته دوم ایتالیا و پسکارا برای پاری سن ژرمن جذب کرد. اما وراتی فاش کرد کارلو آنچلوتی در سال 2012 و پس از بازی این تیم مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، این بازیکن را به نیمکت نشینی تهدید کرده و البته در نهایت به این نتیجه رسیده سبک بازی ستاره ایتالیایی تغییر نخواهد کرد.

 

مارکو وراتی گفت: "کارلو آنچلوتی به من تاکید کرد مارکو، لطفا وقتی گرفتار یارگیری بازیکنان حریف شدی، چشمانت را ببند و به سمت هر جا می توانی فقط ضربه بزن. اما بعدها کارلتو تغییر عقیده داده و گفت، باشه مارکو هر کاری می‌خواهی انجام بده، بازی بعدی یا تو را روی نیمکت می گذارم یا سبک بازی تو را همان طور که هستی می پذیرم، زیرا به نظرم هرگز تغییر نخواهی کرد.

 

1689989

 

بهترین هافبک دفاعی جهان؟سرخیو بوسکتس هنوز هم یکی از بهترین های جهان در پست خود محسوب می شود. او تحت فشار آرامش خود را حفظ کرده و به دیگر بازیکنان تیم نیز آرامش می دهد. بازی کردن در کنار بازیکنی مثل تیاگو موتا عالی بود. بازیکنان پست شماره شش در آمار و ارقام جایی ندارند، اما به هم تیمی های خود در زمین کمک می کنند. آنها همیشه می دانند چگونه خود را در موقعیت مناسبی قرار دهند و بسیار باهوش هستند.

 

هرچه بیشتر توپ را در اختیار داشته باشید، کمتر در معرض خطر قرار گرفته و می توانید خطر بیشتری برای حریف ایجاد کنید. از ورود تیاگو موتا به عرصه مربیگری تعجب نمی کنم، زیرا او زمانی که در زمین حضور داشت نیز مانند یک مربی بود."

دیدگاه‌ها