کد خبر : 1809673 | 19 بهمن 1400 ساعت 21:53 | 22.5K بازدید | 9 دیدگاه

پیکان؛ بهترین تیم در برابر استقلال

پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی با یک گل در برابر استقلال شکست خورد که فوتبال خوبی به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، به لطف این نمایش خوب پیکان می توانست برنده میدان و اکنون یکی از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشد. اما در فوتبال قانونی وجود دارد که می گوید اگر گل نزنی گل می خوری. البته در دو صحنه تیر دروازه به کمک آبی ها آمد تا در نهایت نتیجه به دست آمده در برابر پیکان را حفظ و راهی دور بعدی جام حذفی شود. 

 

پیکان در برابر استقلال 17 بار اقدام به شوتزنی کرد. این نشان از روحیه تهاجمی شاگردان مجتبی حسینی داشت. از این تعداد شوت 7 شوت در چارچوب بود اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد تا رضایی، دروازه بان استقلال یکی از بهترین نمایش ها را در چارچوب دروازه استقلال در فصل جاری داشته باشد. باورش کمی سخت است اما واقعیت این است که پیکان  7 شانس گلزنی در این بازی داشت. 

 

 

1690028

 

 

بر اساس آمار ارایه شده از سوی یازده نت باید گفت پیکان تنها تیمی است که قهرمان نیم فصل را این قدر تحت فشار گذاشت؛ اما نتیجه در نهایت به سود استقلال بود تا یک بار دیگر ثابت شود آمار و ارقام بازی تنها برای ارایه گزارش به تماشاگران است و نتیجه را گل یا گل های رد و بدل شده در زمین رقم می زند. پیکان اگر چه در این بازی نتیجه لازم را به دست نیاورد اما با نمایش خوب در برابر قهرمان نیم فصل متوجه شد در ادامه مسیر می تواند این بازی خوب را تکرار کند. البته که شکست در این بازی یه نکته مهم را متوجه خودروسازان کرد. مهم تر از بازی تهاجمی در برابر حریف استفاده از موقعیت هاست و اگر بازی خوب با استفاده از موقعیت ها همراه نباشد تیم برنده از میدان خارج نخواهد شد.

دیدگاه‌ها