کد خبر : 1809674 | 19 بهمن 1400 ساعت 21:58 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

هدف چلسی و پی‌اس‌جی در آستانه تمدید با میلان

گزارش ها حاکی از آن است که تئو هرناندز در آستانه تمدید قرارداد با میلان قرار گرفته است.

هدف چلسی و پی‌اس‌جی در آستانه تمدید با میلان

به گزارش "ورزش سه"، به گفته فابریزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورتس ایتالیا، این قرارداد اکنون تکمیل شده است و طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.  قبلاً مشخص شده بود که مذاکرات برای تمدید تئو هرناندز که در حال حاضر تا ژوئن 2024 با میلان قرارداد دارد، در مرحله بسیار پیشرفته ای است.

 

انتظار می رود دستمزد او از 1.5 میلیون یورو در هر فصل به 4.5 میلیون یورو با پاداش های مختلف برسد. این مدافع چپ زمانی که در تابستان 2019 با 21.5 میلیون یورو از رئال مادرید به روسونری پیوست، نسبتا ناشناخته بود. او شخصا توسط پائولو مالدینی، مدیر و مدافع افسانه ای میلان، که تئو هرناندز این انتقال را مدیون او دانسته، شناسایی شد و حالا به یکی از کلیدی ترین بازیکنان میلان تبدیل شده است.

 

 

1681272

 

 

از طرف دیگر بعد از درخشش در سن سیرو هرناندز به اردوی تیم ملی فرانسه نیز دعوت شد و اولین بازی خود را برای کشورش انجام داد. او حالا چهار بازی ملی در کارنامه دارد و یک گل هم به ثمر رسانده است. همین عملکرد خوب مدافع فرانسوی باعث شد که او‌ مورد توجه باشگاه های بزرگی نظیر چلسی، پاری‌سن ژرمن و رئال مادرید نیز قرار بگیرد اما به نظر می رسد که تمدید قرارداد او با میلان کاملاً قطعی است.

دیدگاه‌ها