کد خبر : 1809925 | 20 بهمن 1400 ساعت 20:16 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

دومین باخت متوالی الجزیره در جام باشگاه‌های جهان

الجزیره، میزبان جام باشگاه‌های جهان نتوانست به مقام پنجم این رقابت‌ها برسد.

دومین باخت متوالی الجزیره در جام باشگاه‌های جهان

به گزارش ورزش سه، نماینده امارات که باتوجه به میزبانی جام باشگاه‌های جهان به این مسابقات راه یافته، پس از شکست مقابل الهلال و ناکامی در صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها، مقابل مونتری مکزیک قرار گرفت و در نهایت با سه گل بازنده شد.

در دقیقه 4 این بازی ارسال یک توپ از سمت راست باعث شد تا مدافع الجزیره به اشتباه بیفتد و توپ با برخورد به بدن او راهی دروازه شود. در حالی‌که علی خصیف تصور می‌کرد‌ توپ را از روی خط دروازه خارج کرده، تکنولوژی به کمک داور آمد و اعلام کرد که توپ وارد دروازه شده تا به این‌ترتیب با یک گل به خودی نماینده مکزیک پیش بیفتد.

چند دقیقه بعد دوباره سانتر از جناح راست باعث شد تا مونتری به گل برسد. فونس موری مهاجم این تیم به آسانی توپ را در محوطه کنترل کرد و با عبور از دروازه‌بان گل دوم را زد.

در دقیقه ۲۵ بازی و دوباره روی یک ارسال، این بار سزار مونتس موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا به این‌ترتیب خیلی زود نتیجه این دیدار که بر سر جایگاه پنجمی - ششمی جام باشگاه‌های جهان بود، مشخص شود.

با این حال الجزیره در آخرین دقایق بازی روی حرکت برونو به گل رسید تا از شدت شکست بکاهد و با باخت ۳-۱ جام باشگاه‌های جهان را ترک کند.

از دقایقی قبل الهلال در مقابل چلسی قرار گرفته تا یک تیم آسیایی هم‌چنان شانس صعود به فینال را داشته باشد.

دیدگاه‌ها