کد خبر : 1810052 | 21 بهمن 1400 ساعت 21:27 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

الاهلی بازی باخته را با برد عوض کرد

کامبک یاران کنعانی مقابل چشمان اسماعیلی

تیم فوتبال الاهلی در حالی‌که با 2 گل از العربی عقب بود، توانست با به ثمر رساندن 3 گل، از سد حریف خود عبور کند.

کامبک یاران کنعانی مقابل چشمان اسماعیلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، تیم‌های العربی و الاهلی در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف هم رفتند و در حالی‌که العربی با 2 گل از حریف خود پیش بود، با کامبک حریف مواجه شد و الاهلی توانست بازی را 3 بر 2 برنده از زمین خارج شود.

العربی خیلی زود و در دقیقه 4 به گل رسید. توپ گیری سریع فرشید اسماعیلی در میانه میدان باعث شکل گیری یک ضد حمله شد. پاس در عمق این بازیکن به آداما دیومانده رسید و شوت او را سنگربان الاهلی برگشت داد که یوسف المساکنی در دهانه دروازه توپ را به گل نخست العربی تبدیل کرد.

 

1690464

 

در دقیقه 15 ارسال یوسف المساکنی به دست مدافع الاهلی برخورد کرد که داور به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. بوپنزا پشت این توپ ایستاد و آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد تا یاران اسماعیلی با 2 گل از حریف خود پیش بیفتند.

در ادامه الاهلی موفق شد به بازی برگردد. روی اشتباه عجیب آرون گونارسون مدافع العربی، این یزن النعیمات بود که توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه 33، الاهلی به گل تساوی نیز دست پیدا کرد. روی یک حرکت خوب تیمی و ارسال یزن النعیمات، توپ در دهانه دروازه ‌به سُفیان بوفتینی رسید و این بازیکن ب‌راحتی دروازه العربی را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی 2 – 2 به پایان برسد.

 

1690465

 

در نیمه دوم، 2 تیم فرصت‌های خوب گلزنی را از دست دادند که در یک صحنه یزن نعیم سنگربان الاهلی ضربه سر بوپنزا را از روی خط برگرداند و دقایقی بعد نیز یزن النعیمات ستاره الاهلی در این بازی با یک فرار از قلب خط دفاعی، توانست سنگربان العربی که از دروازه‌اش بیرون آمده بود دریبل بزند ولی ضربه بی دقت او راهی به درون دروازه خالی العربی پیدا نکرد.

بالاخره الاهلی توانست در دقیقه 79 به گل برتری دست پیدا کند. پاس الدوکالی الصید پشت محوطه جریمه به خوزه پوزو بازیکن اسپانیایی الاهلی رسید و شلیک دیدنی این بازیکن به طاق دروازه العربی چسبید و این بازیکن تیمش را پیش انداخت. در نهایت نیز این نتیجه تا پایان حفظ شد و الاهلی با نتیجه 3 بر 2 از سد العربی گذشت و به رتبه هفتم جدول رده بندی رسید. العربی نیز به رده پنجم سقوط کرد.

در این بازی، حسین کنعانی‌زادگان، مدافع الاهلی و فرشید اسماعیلی، هافبک العربی 90 دقیقه در ترکیب تیم‌هایشان حضور داشتند.

دیدگاه‌ها