کد خبر : 1810125 | 22 بهمن 1400 ساعت 14:56 | 17.3K بازدید | 2 دیدگاه

سرلک و پهلوان در تمرینات گروهی پرسپولیس (عکس)

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (جمعه) را در هوایی بارانی در زمین نفت تهرانسر برگزار کرد و بازگشت سرلک و پهلوان به تمرینات گروهی خبر خوشی برای سرخ‌ها بود.

سرلک و پهلوان در تمرینات گروهی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت دومین جلسه تمرینی خود را در زمین نفت تهرانسر از ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز کردند. تمرین با گرم کردن بدن بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد. سپس بازیکنان در قالب سه گروه به بازی مهیج آقا وسط پرداختند. تمرینات ترکیبی، ارسال از جناحین، حرکت از عمق و شوت به سمت دروازه در برنامه بود و فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

 

تمرین 70 دقیقه‌ای سرخپوشان با آمادگی کامل بازیکنان و حضور فعال در تمام بخش‌های تمرین همراه شد.امید عالیشاه و سیامک نعمتی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند. مهدی ترابی همچنان به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا، غایب تمرین بود ولی احسان پهلوان پس از منفی شدن تست کرونای این بازیکن، در تمرینات تیم حاضر شد.


میلاد سرلک که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود، پس از رفع مصدومیت خود، امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به مشهد و بازی برابر نساجی را برگزار و با یک پرواز چارتر تهران را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد. دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) روز یکشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها