کد خبر : 1810148 | 22 بهمن 1400 ساعت 17:39 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

پس از سال‌ها

اولیویه ژیرو و پایان نفرین شماره 9 در میلان

اولیویه ژیرو در این فصل در ۲۲ بازی با میلان ده گل به ثمر رسانده است و به نظر می‌رسد سرانجام به نفرین شماره ۹ روسونری پایان داده است.

اولیویه ژیرو و پایان نفرین شماره 9 در میلان

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که فیلیپو اینزاگی در سال ۲۰۱۲ بازنشسته شد، ده بازیکن شانس خود را با پیراهن شماره ۹ در میلان امتحان کردند و  همگی عملکرد ضعیفی داشتند.

 

1690594

 

کریستوف پیونتک، گونسالو ایگواین، آندره سیلوا، جانلوکا لاپادولا، لوئیز آدریانو، فرناندو تورس، ماتیا دسترو، الساندرو ماتری، الکساندر پاتو و ماریو مانژوکیچ با پوشیدن پیراهن شماره ۹ قبل از انتقال ژیرو در تابستان به باشگاه نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

 

1339499

 

این مهاجم فرانسوی در دو بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها چهار گل به ثمر رساند و به روسونری کمک کرد تا در مقابل اینتر در سری آ و لاتزیو در کوپا ایتالیا پیروز شوند. مهاجم سابق چلسی تمام ده گل خود را در سن سیرو به ثمر رسانده است. هشت گل از ده گل او در بازی‌های خانگی به ثمر رسید، دو گل باقی‌مانده آن‌هایی هستند که در دربی به ثمر رسید که روی کاغذ، بازی خارج از خانه تیم استفانو پیولی بود.

 

 

1658290

 

 

میلان توانست با ۴ گل لاتزیو را در جام حذفی شکست دهد و راهی دور بعدی شود. این بدان معناست که میلان در نیمه نهایی کوپا ایتالیا با اینتر روبه‌رو خواهد شد، تنها مرحله‌ای که دو بازی برگزار می‌شود و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت است.

شاگردان استفانو پیولی که بردی شش امتیازی در داربی دلامدونینا به دست آوردند، با ۵۲ امتیاز به جایگاه دوم جدول سری A صعود کردند. اینتر نیز که دومین شکست خود را در فصل ۲۲-۲۰۲۱ مسابقات متحمل شد، با ۵۳ امتیاز هم‌چنان بر صدر جدول تکیه زده است.

میلان در دیدار بعدی خود در لیگ به مصاف سامپدوریا می‌رود که این دیدار یک‌شنبه ۲۴ بهمن برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها