کد خبر : 1810180 | 22 بهمن 1400 ساعت 22:52 | 5.9K بازدید | 5 دیدگاه

تئو هرناندز: به هیچ تیمی جز میلان فکر نمی‌کردم

تئو هرناندز، مدافع میلان، از این که قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده ابراز خوشحالی کرد.

تئو هرناندز: به هیچ تیمی جز میلان فکر نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، هرناندز ساعاتی پیش و به صورت رسمی قراردادش را تا سال 2026 با میلان تمدید کرد.

این بازیکن یکی از مهره‌های کلیدی استفانو پیولی در این فصل بوده و به یکی از هیجان‌انگیزترین بازیکنان ترکیب روسونری تبدیل شده است.

این مدافع فرانسوی در گفتگو با تیم تاک میلان اظهار داشت:« بسیار خوشحالم. از روز اولی که به اینجا آمدم لحظات بسیار خوبی با مربی، تیم، مالدینی و همه داشتم. به همین دلیل تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم. حالا ما به همین روند ادامه می‌دهیم و کارها را به خوبی پیش می‌بریم.»

 

1497921

 

او درباره پیشنهاداتی که از سایر تیم‌ها دریافت کرده بود گفت:« این درست است که تیم‌های بسیاری خواهان جذب من بودند اما من فقط به میلان فکر می‌کردم و گفتم همین‌جا می‌مانم. من اینجا با هواداران هستم. از این که اینجا هستم واقعا خوشحالم. از این که کنار دوستان، هم‌تیمی‌ها، همسر و فرزندی هستم که در راه داریم واقعا خوشحال هستم.»

هرناندز درباره صحبتی که پیش از امضای قرارداد با پائولو مالدینی و فردریک ماسارا داشت گفت:« ما کمی با هم شوخی کردیم. من از روز اول می‌دانستم که او می‌خواهد پیشنهاد  تمدید قرارداد را به من بدهد.»

این بازیکن 24 ساله درباره آینده‌اش در باشگاه میلان اضافه کرد:« من هنوز جوان هستم و باید هر روز پیشرفت کنم. این من نیستم که باید بگویم بهتر از دیگران هستم، مردم باید در این باره نظر بدهند. پیولی باعث پیشرفت من از هر نظر به عنوان یک انسان و یک بازیکن شد. این افراد، خانواده و هم‌تیمی‌هایم به من کمک کردند.»

دیدگاه‌ها