کد خبر : 1810501 | 24 بهمن 1400 ساعت 19:17 | 67.6K بازدید | 37 دیدگاه

پرگل اما نه چندان دلچسب؛ سه امتیاز مهم در مشهد

نساجی 1 - پرسپولیس 3؛ چسبیده به صدر!

دیدار تیمهای نساجی و پرسپولیس با برد سه گله شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

نساجی 1 - پرسپولیس 3؛ چسبیده به صدر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های پرسپولیس و نساجی در حالی به مصاف هم رفته‌اند که باتوجه به پیروزی روز گذشته سپاهان، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارند. پرسپولیس در صورت غلبه بر نساجی، به‌صورت موقت با استقلال هم امتیاز خواهد شد و باید امیدوار باشد تا تیم مهدی تارتار در ورزشگاه آزادی معجزه کند.

شاگردان گل‌محمدی در این دیدار با حضور دو بازیکن تاجیک وارد زمین می‌شوند و در غیاب مهدی ترابی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر پای به زمین می‌گذارند.

 

هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه امام رضای مشهد/ بدون تماشاگر
تیم داوری: سیدرضا مهدوی، علیرضا ایلدروم، امیررضا آشور ماهانی، علی بای/ ناظر: ایرج نظری

 

کارت زرد

 ایوب کلانتری دقیقه ۲۸
 شجاعی 48
 پهلوان 50

کریم اسلامی  90+7
 وحدت حنانوف 90+8

 

اخراج

 ایوب کلانتری دقیقه 78

 

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی
حامد شیری
سعید بیگی
جانملکی (46- زامهران)
مهرداد عبدی (۱۹- حسن نجفی)
اکبر صادقی
ایوب کلانتری
رضا جعفری (۷۳- متین کریم زاده)
مرتضی منصوری
مسعود شجاعی (۷۳- علیرضا منظمی)
کریم اسلامی

سرمربی: ساکت الهامی


ترکیب پرسپولیس:
حامد لک
فرشاد فرجی
علی نعمتی
وحدت هنانوف
سعید آقایی
منوچهر صفروف
کمال کامیابی‌نیا
میلاد سرلک
احسان پهلوان
وحید امیری
مهدی عبدی (۷۵- حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

1691162

 

لحظات حساس

دقیقه ۲۱: ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر علی نعمتی همراه شد و او توپ را به عقب دفع کرد و باعث شد تا کریم اسلامی در موقعیت گل قرار بگیرد اما او نتوانست ضربه آخر را بزند.
دقیقه ۲۵: شوت آرام اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه 45: مهدی عبدی پس از ورود به محوطه جریمه شوت خود را روانه دروازه کرد که ضربه اش به تیرک دروازه خورد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 49: احسان پهلوان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما پیش از اینکه به توپ برسد، حقیقی توپ را زد و پای پهلوان به حقیقی خورد تا هر دو مصدوم شوند.

دقیقه 62: پاس در عمق کریم اسلامی را صاحب توپ کرد و او در تک به تک با لک موفق به گلزنی شد اما پرچم کمک داور این گل را مردود کرد.
دقیقه ۷۲: اشتباه در خروج حامد لک و دفع اشتباه مدافعان پرسپولیس باعث شد تا کریم اسلامی به دروازه خالی این تیم شلیک کند که ضربه محکم او با اختلاف کم به بیرون رفت.

 

شرح گل

نساجی ۰ - پرسپولیس ۱ (کمال کامیابی‌نیا- دقیقه ۲): ارسال وحید امیری از سمت راست برای مهدی عبدی ارسال شد اما توپ از او گذشت تا کمال کامیابی‌نیا با جایگیری در تیر دوم، با ضربه سر علیرضا حقیقی را مغلوب کند.
نساجی ۰ - پرسپولیس ۲ (وحید امیری - دقیقه۷): یک حمله دیگر و این بار پاس احسان پهلوان در داخل محوطه جریمه به وحید امیری رسید و او با ضربه دقیق توپ را از بین پاهای حقیقی رد کرد تا پرسپولیس به گل دوم برسد.

نساجی ۱ - پرسپولیس ۲ (کریم اسلامی- ۱۶): جعفری از سمت چپ فرار زیبایی را انجام داد و وارد محوطه جریمه شد و در حالی که حامد لک از دروازه بیرون آمده بود، جعفری توپ را به اسلامی داد و او در حالتی نامتعادل دروازه را گشود.

نساجی 1 - پرسپولیس 3 (حامد پاکدل - دقیقه 90+1): حامد پاکدل نتوانست توپ را کنترل کند و توپ از علیرضا حقیقی که خروج کرده بود گذشت و حامد پاکدل با فرصت طلبی گل سوم را به ثمر رساند.

 

بهترین بازیکن: وحید امیری
در روزی که پرسپولیس با سیستم 3-4-3 وارد زمین شده بود، وحید امیری عملکرد خوبی را از خود نشان داد و به خصوص در دقایق ابتدایی بازی و با اثرگذاری روی هر دو گل، بهترین بازیکن تیمش شد. او در دقیقه 2 با یک ارسال زمینه ساز گل کمال کامیابی‌نیا شد و همچنین چند دقیقه بعد روی پاس احسان پهلوان، گل دوم را به ثمر رساند.

 

اتفاق ویژه:
در این بازی دو بازیکن تاجیک پرسپولیس به صورت همزمان در ترکیب اصلی قرار گرفتند و در همان پستی به میدان رفتند که برای استقلال تاجیکستان هم بازی کرده بودند. این در حالی است که وحدت نمایش مطمئن و خوبی را در پست دفاع مرکزی ارائه کرد و صفروف هم در روزی که مهدی شیری حضور نداشت و رامین رضاییان هم به مشهد نرفته بود، رضایت یحیی گل‌محمدی را جلب کرد.

 

درحاشیه

* چند 10 نفر از طرفداران پرسپولیس که اغلب کودک و نوجوان هم هستند پشت درهای ورزشگاه امام رضا ازدحام کرده‌اند.

* ورود برخی از هواداران به داخل ورزشگاه و نشستن روی سکوهای زیر جایگاه باعث شد مدیرعامل و مدیر رسانه نساجی در فاصله ۲۰ دقیقه تا آغاز مسابقه به این مساله اعتراض کنند. آنها خواستار خروج این تعداد تماشاگر از ورزشگاه هستند.

* اولین اخطار در تیم پرسپولیس را ماساژور این تیم روی نیمکت دریافت کرد.
* پرسپولیس برخلاف بازی قبلی با شورت ورزشی قرمز در زمین حضور دارد و نساجی هم شورت ورزشی مشکی بر تن کرده تا کیت دو تیم بسیار شبیه هم باشد.

* در شروع نیمه دوم، ساکت الهامی یک کارت زرد گرفت.* دقیقه سی ام مسابقه و هنگامی که نساجی صاحب ضربه کرنر شده بود، متوقف کردن جریان بازی توسط داور برای تذکر دادن به عکاسان پشت دروازه پرسپولیس باعث بگو مگوی سکونشینان دو تیم شد.
* سکونشینان نساجی معتقد بودند داور با این کار، بازی را از سرعت انداخته است.
* در حالی که بازیکنان پرسپولیس و تیم داوری وارد زمین شده اند، خبری از بازیکنان نساجی نیست.
* نیمه دوم هم به مانند نیمه نخست با تاخیر آغاز شد.

* حامد پاکدل در اولین لمس توپ با خطای کلانتری مواجه شد و یک اخراج به نفع تیمش گرفت.

دیدگاه‌ها