کد خبر : 1810547 | 24 بهمن 1400 ساعت 19:54 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

پاکدل به التهاب گل‌محمدی خاتمه داد

حامد پاکدل در شرایطی که داور هشت دقیقه وقت اضافه گرفته بود گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

پاکدل به التهاب گل‌محمدی خاتمه داد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مقابل نساجی طوفانی شروع کرد و با درخشش کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری در همان دقایق ابتدایی با دو گل پیش افتاد. در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد پرسپولیس در دقایق بعدی نیز روند هجومی خود را حفظ کند این نساجی بود که در همان نیمه نخست با کریم اسلامی اختلاف را به یک گل کاهش داد.

در ادامه بازی تلاش‌های دو تیم ثمری نداشت و یحیی گل‌محمدی برای تغییر آهنگ هجومی پرسپولیس، مهدی عبدی، تنها مهاجم تخصصی خود را در دقیقه ۷۵ تعویض کرد و حامد پاکدل را به بازی فرستاد.

در حالی که در نقل و انتقالات زمستانی شایعاتی راجع به خروج پاکدل از پرسپولیس مطرح می‌شد این بازیکن در این تیم باقی ماند و مقابل نساجی دومین گل فصلش را زد تا کمی از زیر فشار خارج شود.

در شرایطی که بازی دو بر یک بود و خطر به تساوی کشیده شدن بازی با توجه به اعلام هشت دقیقه وقت اضافه وجود داشت، حامد پاکدل با فرصت طلبی برای سومین بار دروازه حقیقی را باز کرد تا پرسپولیسی‌ها بدون التهاب، وقت‌های تلف شده را دنبال کنند. پاکدل شادی خاص و زیادی را نیز برای این گل انجام داد و با در آوردن پیراهنش آن را مقابل لنز دوربین‌ها در دست گرفت. آخرین گل پاکدل به هفته اول لیگ و مقابل فولاد خوزستان بازمی‌گشت.

 

1691238

 

1691240

 

1691241

 

عکاس: سهیل سعاتمندی

دیدگاه‌ها