کد خبر : 1810570 | 24 بهمن 1400 ساعت 21:03 | 59.4K بازدید | 3 دیدگاه

چرا هاکی تماشاگر آزاد است اما فوتبال نه؟

مدیرعامل نساجی: می‌خواستند بازی را 3-0 کنند!

مدیرعامل نساجی واکنش جنجالی نسبت به اتفاقات ابتدای مسابقه امروز مقابل پرسپولیس داشت.

مدیرعامل نساجی: می‌خواستند بازی را 3-0 کنند!

به گزارش "ورزش سه" بازی نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به واسطه حضور تعدادی از تماشاگران روی سکوها با تاخیر آغاز شد. این مسئله با واکنش اعتراضی مدیرعامل نساجی همراه شد، چرا که تماشاگران حاضر در ورزشگاه طرفدار پرسپولیس بوده و مشخص نبود چگونه توانسته بودند خود را به ورزشگاه برسانند.

سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی بعد از اتمام مسابقه در میکسدزون ورزشگاه درباره ماجرای حضور تماشاگران گفت: ما به ورود هواداران اعتراضی نداشتیم، برای بازی با استقلال گفتند ورود هوادار آزاد است ولی ما حرفی نداشتیم؛ ما در این شهر 45 نفریم، بعد دیدیم نزدیک به 100 نفر روی سکوها نشستند و می‌گویند هوادار نساجی هستند. ما هم گفتیم اگر هوادار ما هستند بیرون‌شان کنید!

مدیرعامل نساجی در توضیح حضور تماشاگران ادامه داد: ما اصلاً اینها را نمی‌شناختیم، حالا شاید میهمان دوستان بودند؛ از طرفی هم بازی امروز برای ما با استرس شروع شد و اول بازی دیدید که بچه‌ها تمرکز نداشتند اما به هر حال این اتفاقات افتاد. جا دارد برد را به پرسپولیسی‌ها تبریک بگوییم.

ایزد سیف‌الله‌پور در واکنش به هماهنگی قبل از بازی برای ورود چند میهمان گفت: یعنی چی میهمان؟! اگر بازی با تماشاگر است اجازه بدهید 50 هزار نفر به ورزشگاه بیایند؛ البته در این مورد باید بگویم که اول نیروی انتظامی کمی دیر آمد و پرسپولیسی‌ها هم راضی بودند که بازی برگزار شود، اما برخی اینجا حرص و جوش می‌خوردند که یک اتفاقی بیفتد و شاید اصلاً بازی را 3 بر صفر کنند!

مدیرعامل نساجی بدون آن‌که نامی به میان بیاورد صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: این برای من خیلی جای سؤال داشت؛ در مورد تماشاگر اگر قرار است تماشاگر باشد، بگذارید وارد ورزشگاه شوند، بروید جاهای دیگر را نگاه کنید. هفته قبل بازی هاکی روی یخ در تهران کاملاً با تماشاگر برگزار می‌شد.

وی افزود: اگر قرار است بازی‌ها با تماشاگر باشد، بگذارند همه لذت ببرند؛ چرا که به هر حال این ورزشگاه ساخته شده تا تماشاگران وارد آن شود.

سیف‌الله‌پور درباره این‌که گفته بود عدم ورود تماشاگران به دلیل بحث ورود زنان به ورزشگاه است، توضیح داد: من نظرم را گفتم و تعارف ندارم چون سه روز پیش در جشنواره فجر آن همه جمعیت در سالن بود! این قشنگ نیست و ما نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم.

مدیرعامل نساجی با اشاره به موضوع ورود زنان به ورزشگاه گفت: اگر به خاطر زنان است که ما زنان را به ورزشگاه آوردیم و دیدید که چقدر با حجاب و خوب تیم ملی را تشویق کردند؛ اگر به خاطر زنان است لطفا خیلی شفاف بگویید. این قشنگ نیست چون الان یک جا می‌گذاریم زیر سقف مراسم برگزار شود و یک جا نمی‌گذاریم!

ایزد سیف‌الله‌پور در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره عملکرد تیم داوری و گل آفساید تیمش پاسخ داد: من با یکی دو کارشناس داوری صحبت کردم، البته من می‌دانم حریف ما تیم بزرگ پرسپولیس بود؛ بعضی از کارشناسان چون نمی‌خواهند علیه‌شان هجمه در فضای مجازی ایجاد شود می‌گویند ما به نظر داور احترام می‌گذاریم و یا اینکه دوربین جای خوبی نیست.

وی افزود: صحنه‌ای که من الان دیدم به نظرم داور می‌توانست گل ما را آفساید نگیرد اما با این حال گرفت و بازی تمام شده است.

دیدگاه‌ها