کد خبر : 1810673 | 25 بهمن 1400 ساعت 12:42 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

رافا بنیتس:

لیورپول 51 و اینتر 49 درصد شانس صعود دارند

رافا بنیتس، سرمربی باتجربه و اسپانیایی به تمجید از یورگن کلوپ پرداخته و مدعی شد رابطه خوبی با سرمربی لیورپول دارد.

 لیورپول 51 و اینتر 49 درصد شانس صعود دارند


به گزارش "ورزش سه"، اینتر و لیورپول، دو تیم سابق رافا بنیتس در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت. حالا رافا بنیتس در مصاحبه ای با روزنامه ایل کوریره دلو اسپورت مدعی شد تفاوت قدرت دو تیم خیلی زیاد نیست و اینتر نیز از شانس قابل توجهی برای صعود به دور بعدی برخوردار خواهد بود.


رافا بنتیس گفت: "با توجه به قدرت تیم های لیگ برتر، من می گویم لیورپول 51 درصد و اینتر 49 درصد شانس صعود دارند. این دیدار متعادل تر از آن چیزی است که بسیاری فکر می کنند اینتر به طور اتفاقی به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا نکرد. آنها همیشه می‌دانند چه کاری باید انجام دهند و در استفاده حداکثری از نقاط ضعف حریف توانمند هستند.

 

1671642


محمد صلاح، فیرمینو و سادیو مانه مهمترین تهدیدهای لیورپول برای اینتر خواهند بود، اما همچنین دیگو ژوتا نیز همیشه حرکات خوبی به سمت دروازه حریف دارد. با این حال لیورپول مدافعان کناری قدرتمندی دارد و در ضربات ایستگاهی با ویرجیل فن دایک و جوئل ماتیپ خطرناک است. آنها در وسط زمین با فابینیو از قدرت و انرژی کافی برخوردارند و نمی توان راحت لیورپول را متوقف کرد.


رابطه با یورگن کلوپ؟ او یک سرمربی فوق العاده است و من با کلوپ رابطه خوبی دارم. زمانی که من در ناپولی بودم و او در دورتموند، در لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو شدیم. ما در سن پائولو 2-1 پیروز شده و در آلمان 3-1 شکست خوردیم. با وجود 12 امتیاز در مرحله گروهی و به دلیل گل دیرهنگام زونیگا حذف شدیم. چه کسی می داند اگر 2-0 می بردیم چه اتفاقی می افتاد."
 

دیدگاه‌ها