کد خبر : 1810685 | 25 بهمن 1400 ساعت 13:55 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

داور خوش‌یمن قاضی بازی بایرن مونیخ شد

قاضی دیدار دو تیم سالزبورگ و بایرن مونیخ در سال های اخیر برای نماینده آلمان خوش یمن بوده است.

داور خوش‌یمن قاضی بازی بایرن مونیخ شد

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظار هواداران فوتبال به سر می رسد و از فردا شب مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته خواهد شد. بایرن مونیخ که در قرعه ابتدایی حریف اتلتیکومادرید شده بود، این هفته به مصاف سالزبورگ اتریش خواهد رفت. مایکل اولیور، داور مشهور انگلیسی از سوی یوفا برای قضاوت بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین سالزبورگ و بایرن مونیخ منصوب شده است.

 

1691489


اما مایکل اولیور در سال های اخیر سه بار داور دیدارهای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان بوده که هر سه مسابقه با پیروزی های پرگل این تیم همراه شده است. همین چند ماه پیش مایکل اولیور قضاوت بازی بایرن مونیخ برابر بارسلونا در استادیوم آلیانس آره نا را بر عهده داشت که تیم یولیان ناگلزمان با سه گل به برتری دست یافته و بارسلونا را راهی لیگ اروپا کرد.


اما در سال 2020 مایکل اولیور داور بازی دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید در مرحله گروهی بود. باواریایی ها آن شب نیز نمایش فوق العاده ای در خانه داشته و با چهار گل تیم دیگو سیمئونه را بدرقه کردند. همچنین مایکل اولیور تقابل بایرن مونیخ و بشیکتاش در سال 2018 و در ترکیه را نیز داوری کرد که بایرن آن شب نیز موفق ظاهر شده و 1-3 از سد حریف خود گذشت. البته بدون این داور خوش یمن نیز قطعا بایرن مونیخ از شانس بسیار بالاتری برای غلبه بر سالزبورگ و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان برخوردار بود.
 

دیدگاه‌ها