کد خبر : 1810706 | 25 بهمن 1400 ساعت 16:49 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره فرانسوی و درخشش در روزهای سختِ آبی‌ها؛

360 دقیقه رویایی کوین یامگا (عکس)

وینگر فرانسوی استقلال توانسته عملکرد درخشانی را در بازی‌های گذشته استقلال داشته باشد و نقش مهمی در تداوم صدرنشینی آبی‌پوشان ایفا کند.

360 دقیقه رویایی کوین یامگا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا که یکی از سه سهمیه خارجی استقلال در لیگ بیست‌و‌یکم برشمرده می‌شود، توانسته به‌خوبی پاسخ اعتماد فرهاد مجیدی را بدهد و با درخشش خود در ترکیب آبی‌ها علی‌رغم حضور در پست‌های مختلف به یکی از چهره‌های محبوب در جمع آبی‌پوشان در این فصل فوتبال ایران بدل شده است.

این ستاره فرانسوی و 25 ساله که از همان بازی نخست خود در لیگ برتر فوتبال ایران گلزنی‌اش را آغاز کرد و در فولادشهر توانست با دبل گلزنی خود 3 امتیاز شیرین بیرون از خانه را برای شاگردان مجیدی رقم بزند، حالا با تداوم درخشش‌هایش در کورس رقابت برای کسب عنوان آقای گلی لیگ است.

یامگا که به جز محرومیت مقابل هوادار و عدم حضور در مسابقه گل‌گهر، در مابقی دیدارهای استقلال بعد از پیوستنش به جمع آبی‌ها فیکس بوده، در چهار بازی اخیرِ لیگ برتر که در ترکیب استقلال حضور داشته با عملکردی خیره‌کننده نقش مهمی در تداوم صدرنشینی استقلال ایفا کرده است.

 

1691518

 

کوین یامگا در چهار بازی گذشته مقابل ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک توانسته در ترکیب استقلال 5 گل بزند و یکبار هم در نقش گلساز بدرخشد تا در مجموعِ 4 مسابقه روی 8 گل زده آبی‌ها، 6 گل با تاثیرگذاری مستقیم این ستاره فرانسوی برای استقلال به ثمر رسیده باشد.

دیدگاه‌ها