کد خبر : 1810743 | 25 بهمن 1400 ساعت 23:28 | 27.5K بازدید | 2 دیدگاه

حرکت زیبای تامی آبراهام؛

حساب کردن شام برای دلجویی از هواداران!

تامی آبراهام، ستاره انگلیسی باشگاه رم رفتار جالبی در مواجهه با هواداران این تیم در پایتخت ایتالیا داشته است.

حساب کردن شام برای دلجویی از هواداران!

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای جالوروسی چندان خوب پیش نرفته و نتایج این تیم مورد رضایت هواداران نبوده است. اما تامی آبراهام، مهاجم جدید و جوان رم بی‌تردید بهترین بازیکن این تیم در فصل جاری بوده و با گلزنی‌های فراوان خود در همین مدت کوتاه تبدیل به بازیکن محبوبی شده است.

1637769

 

جالوروسی هفته گذشته و پس از شکست 2-0 مقابل اینتر در استایوم سن سیرو از رقابت‌های کوپا ایتالیا حذف شد. ادین ژکو، مهاجم سابق رم گل اول را به ثمر رساند و الکسیس سانچس نیز کار را تمام کرد. این شکست ناامید کننده دیگری برای تیم ژوزه مورینیو بوده و منجر به ناراحتی هواداران رم شده است. 


اما دیشب تامی آبراهام که با نامزد خود راهی رستورانی در مرکز شهر رم برای صرف شام شده بودند با گروهی از هواداران رم برخورد کردند. این هواداران به گرمی با ستاره انگلیسی رم صحبت کرده و البته ناامیدی خود را از باخت به اینتر ابراز کردند. تامی آبراهام نیز بابت این شکست ابراز تاسف کرده، از آنها بابت حمایت‌های این فصل تشکر کرد و در نهایت به هواداران امضا داد. اما در پایان شب، تامی آبراهام صورت‌حساب هواداران رم در رستوران را نیز پرداخت کرد تا به‌نوعی از آنها دلجویی کرده باشد.
 

دیدگاه‌ها