کد خبر : 1810862 | 27 بهمن 1400 ساعت 09:32 | 38K بازدید | 3 دیدگاه

نیمار: خبر نداشتم وراتی اینقدر باکیفیت است!

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به تمجید از مارکو وراتی پرداخته و مدعی شد خبر نداشته این بازیکن اینقدر باکیفیت است.

نیمار: خبر نداشتم وراتی اینقدر باکیفیت است!

به گزارش "ورزش سه"، ورود نیمار بعد از چند ماه مصدومیت روند مسابقه برابر رئال مادرید را عوض کرد و پاری سن ژرمن در نهایت با پاس فوق العاده این بازیکن و حرکت بسیار زیبای کیلیان امباپه موفق به غلبه بر رقیب قدرتمند خود شد. نیمار در پایان بازی به ستایش مارکو وراتی پرداخته و او را یکی از بهترین هافبک هایی که تا امروز دیده، توصیف کرد.


نیمار گفت: "من می دانستم که مارکو وراتی بازیکن فوق العاده ای است، اما تا به حال متوجه نشده بودم که او تا این حد درخشان بازی می کند. وراتی یک نابغه بوده و در کنار ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا، یکی از بهترین هافبک هایی است که من در کنارش بازی کرده ام."

1691753


ناصر الخلیفی، مالک پاری سن ژرمن نیز در خصوص این پیروزی گفت: "بسیار خوب بازی کردیم، اما هنوز نیمی از مسیر پیش روی ما در دیدار دوم قرار دارد. کار ما هنوز تمام نشده و بازی برگشت باقی مانده است. اما من به این گروه و کادر فنی اعتماد دارم، ما باید به این مسیر ادامه دهیم و خونسردی خود را حفظ کنیم. 


ما همیشه باید مانند امشب همه در کنار هم باشیم؛ باشگاه، بازیکنان، مربی و این بسیار مهم است. ما در یک کشتی قرار داریم، با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. ما واقعا به این تیم، کادر فنی، مدیریت و البته به همه هواداران پاری سن ژرمن افتخار می‌کنیم. ما فقط متعلق به پاریس نیستیم و بلکه برای فرانسه بازی می کنیم."
 

دیدگاه‌ها