کد خبر : 1810880 | 27 بهمن 1400 ساعت 11:28 | 31.2K بازدید | 4 دیدگاه

برگی از تاریخ

اقدام عجیب علی پروین برای تعویض نتیجه (عکس)

علی پروین در آخرین دیدار پرسپولیس در جام باشگاه های تهران در سال 61 از دروازه بان خود در خط حمله سود برد.

اقدام عجیب علی پروین برای تعویض نتیجه (عکس)

به گزارش"ورزش سه "، جام باشگاه های تهران در سال 61 با قهرمانی سرخ پوشان به پایان رسید. آنها در حالی در هفته آخر باید به مصاف سعدآباد می رفتند که قبل از آن بازی تکلیف را یکسره کرده و با 13 برد و 3تساوی و کسب 29امتیاز قهرمانی خود را در رقابت های باشگاهی تهران مسجل کرده بودند.
علی پروین که در آن رقابت ها با 15 گل به مقام آقای گلی تهران رسیده بود در این دیدار که 39سال قبل و در روز 26بهمن سال 61در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد از بهروز سلطانی دروازه بان خود از دقیقه 83 به عنوان یکی از بازیکنان استفاده کرد تا با حضور فتح آبادی و او که قامت بلندی داشت از تساوی نتیجه جلوگیری کند. اقدامی که برای پرسپولیس نتیجه نداشت تا پرسپولیس در دیداری که در قهرمانی اش تاثیری نداشت به یک تساوی دیگر دست یابد و تعداد تساوی هایش به عدد چهار برسد. بعد از پرسپولیس 30امتیازی، استقلال با 27 امتیاز دوم شد و اکباتان با کسب 24 امتیاز در رده سوم آن رقابت‌ها قرار گرفت.
نکته جالب این که، پروین بعدها و در سال 1367 دوباره همین کار را برابر همای تهران انجام داد و از بهروز سلطانی در خط حمله استفاده کرد و این بار دروازه بان سابق تیم ملی اعتماد پروین را پاسخ داد و دروازه هما را باز کرد تا سابقه گلزنی در پرسپولیس را هم در کارنامه خود به یادگار داشته باشد.

 

1691782

دیدگاه‌ها