کد خبر : 1810887 | 27 بهمن 1400 ساعت 11:59 | 50.3K بازدید | 9 دیدگاه

شب آرام دوناروما؛

یک نفر مقابل رئال مادرید کلا بیکار بود! (عکس)

جان لوییجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن شب آرامی را در مقابل رئال مادرید سپری کرد.

یک نفر مقابل رئال مادرید کلا بیکار بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در شبی که فرصت هایی خوبی از جمله یک ضربه پنالتی توسط لیونل مسی را در مقابل رئال مادرید از دست داد، در نهایت با گل تماشایی کیلیان امباپه در لحظات پایانی به برتری دست یافت. علیرغم این پیروزی خفیف، سبک بازی دو تیم نشان داد رئال مادرید در مسابقه برگشت کار دشواری برای جبران نتیجه و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان دارد.


اما مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در نهایت تصمیم گرفت به لوییجی دوناروما در این دیدار میدان داده و کیلور ناواس را نیمکت نشین کند. این دروازه بان جوان و ایتالیایی اما کار بسیار راحتی در جریان مسابقه داشت و در تمام طول 90 دقیقه حتی مجبور به انجام یک واکنش هم نشد. در این مسابقه بازیکنان رئال مادرید تنها سه شوت به سمت دروازه پاری سن ژرمن زدند که هیچ یک از آنها نیز در چارچوب نبود و جان لوییجی دوناروما در پارک دوپرنس یکی از راحت ترین شب های دوران ورزشی خود را طی کرد.


به نظر می رسد پوچتینو می خواهد در لیگ قهرمانان به دوناروما اعتماد کند و احتمالا او در مسابقه برگشت نیز در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. در صورت رخ دادن این اتفاق، احتمالا شرایط در استادیوم سانتیاگو برنابئو دشوارتر از مسابقه دیشب خواهد بود و جان لوییجی دوناروما باید در مقابل حملات پرتعداد رئال مادرید در اسپانیا واکنش نشان دهد.

1691793

1691794

دیدگاه‌ها