کد خبر : 1810889 | 27 بهمن 1400 ساعت 12:08 | 41.6K بازدید | 5 دیدگاه

استراماچونی نام پژمان منتظری را زنده کرد!

آندره‌آ استراماچونی سرمربی الغرافه به تمجید از پژمان منتظری کاپیتان سابق استقلال پرداخت.

استراماچونی نام پژمان منتظری را زنده کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های امیر کاپ، تیم های الغرافه و الخریطیات به مصاف هم می رود. آندره‌آ استراماچونی سرمربی پلنگ ها در حاشیه نشست خبری پیش از برگزاری این دیدار، به تمجید از بازیکن ایرانی حریف پرداخت.

سرمربی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته گفت:  به عنوان سرمربی جدید باشگاه الغرافه به خوبی می دانم که جام امیر یکی از رقابت های مهم کشور قطر است. از این رو طی چند روز گذشته مایل بودیم که خوب تمرین کنیم تا در بازی الخریطیات نتیجه خوبی کسب کنیم، باید به همه احترام بگذاریم و اگر می خواهیم اولین قدم را محکم برداریم باید برای یک بازی خوب آماده شویم.

استراماچونی در پاسخ به سوالی درباره آمادگی الغرافه برای این مسابقه و نحوه نگاهش به دیدار امروز، گفت: من در ابتدای فصل تیم الخریطیات را دنبال کردم. آنها مربی خوبی دارند و بازیکنان خوب و باتجربه ای مانند پژمان منتظری که در تیم ملی ایران نیز حضور داشته در اختیار دارند.

 

1691799

 

وی ادامه داد: منتظری یکی از بازیکنان مهم الخریطیات است و ما باید در طول تمام دقایق مسابقه، به فکر تیم خود باشیم. می دانم بازی آسانی نخواهد بود.

استراماچونی درخصوص نخستین تجربه حضور در جام امیر کاپ و رویای کسب قهرمانی نیز گفت: الغرافه یکی از مهم ترین باشگاه های کشور قطر است.  به طور طبیعی، جاه طلبی ما این است که تا آنجا که ممکن است پیش برویم، هر چند که تیم های دیگری نیز با همین جاه طلبی وجود دارند.

سرمربی ایتالیایی الغرافه در پایان گفت: موضوع آسان نیست و در مسابقات جام حذفی گاهی اوقات تیم های درجه دو را می بینیم که تیم های درجه یک را حذف می کنند، من در این باره با بازیکنان خود صحبت کردم و بر لزوم ارائه یک بازی خوب تمرکز کرده ایم و امیدوارم بازیکنان این کار را انجام دهند.

دیدگاه‌ها