کد خبر : 1810911 | 27 بهمن 1400 ساعت 13:33 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

خوشحالم بارلا محروم است؛

ابراز علاقه رسمی کلوپ به ستاره جوان اینتر

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد علاقه زیادی به سبک بازی نیکو بارلا، هافبک جوان اینتر دارد.

ابراز علاقه رسمی کلوپ به ستاره جوان اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در تابستان سال گذشته مجبور به فروش دو ستاره مهم خود به نام های روملو لوکاکو و اشرف حکیمی شد و مشکلات مالی ممکن است این روند را در تابستان پیش رو نیز استمرار بخشد. شرایط در این باشگاه هنوز به مرز نرمال نرسیده و هر از چندی اخباری در مورد احتمال قربانی شدن یکی دیگر از بازیکنان بزرگ این تیم برای رسیدن به تعادل مالی منتشر می شود.


به نظر می رسد گزینه شماره یک جدایی از اینتر در فصل تابستان نیکو بارلا خواهد بود. علیرغم تمدید قرارداد اخیر با نراتزوری، باشگاه های بزرگی از سراسر اروپا خواهان به خدمت گرفتن نیکو بارلا هستند و در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، چاره ای جز فروش او پیش روی مدیران اینتر نخواهد بود. لیورپول مدت هاست شرایط انتقال این بازیکن را در نظر گرفته و یورگن کلوپ دیروز رسما اعلام کرد علاقه زیادی به نیکو بارلا دارد.

1657267


یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی با اینتر گفت: "غیبت نیکو بارلا در هر دو دیدار رفت و برگشت خبر خوبی برای لیورپول خواهد بود و قرار نیست این واقعیت را کتمان کنم. من به نیکو بارلا علاقه زیادی دارم و او بازیکن سطح بالایی محسوب می شود. البته به جز نیکو بارلا با ایوان پریشیچ هم در دورتموند کار کردم و علاقه دارم او را ملاقات کنم."


در صورت ادامه مشکلات مالی، ممکن است اینتر مجبور به فروش یکی از بین نیکو بارلا و میلان اشکرینیار در فصل تابستان شود و در صورت اعلام آمادگی در این رابطه، بی تردید کلوپ و لیورپول مشتری شماره یک توافق با نیکو بارلا خواهند بود.

دیدگاه‌ها