کد خبر : 1810979 | 27 بهمن 1400 ساعت 23:25 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

اسپالتی: این دیداری رویایی‌ست، نباید از بارسا بترسیم

لوسیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی‌ از انگیزه‌های بالای تیمش برای موفقیت مقابل بارسلونا می‌گوید.

اسپالتی: این دیداری رویایی‌ست، نباید از بارسا بترسیم

به گزارش "ورزش سه"، در جذاب‌ترین بازی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا فردا شب دو تیم بارسلونا و ناپولی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بارسا به شکل ناباورانه‌ای از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و حالا باید در لیگ اروپا مقابل تیمی قرار بگیرد که در این فصل تحت هدایت لوسیانو اسپالتی روزهای خوبی را تجربه کرده است.

لوسیانو اسپالتی پیش از بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا گفت: "ما باید سعی کنیم همیشه ناپولی باشیم و بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. ما نقاط قوت خود را می‌دانیم و این‌که باید به چه چیزی تکیه کنیم؛ یعنی بازی خوب فوتبال، انتظارات شهر و باشگاه و نهایتا تلاش برای پیروزی. اگر هدف ما این است که تا پایان رقابت‌ها پیش برویم باید برای تقابل با هر حریفی آماده باشیم. مطمئناً لحظاتی وجود خواهد داشت که ما باید دفاع کنیم و لحظاتی دیگر که باید از فرصت‌های خود در حمله حداکثر استفاده را ببریم."

 

1691917

 

اسپالتی در ادامه گفت: "این‌ها مسابقاتی رویایی هستند، شما باید از آنها لذت ببرید و خودتان را امتحان کنید تا شخصیت خود را ببینید و به سطح بالای فوتبال برسید. این همان کاری است که ما سعی می‌کنیم انجام دهیم. اگر به تاریخچه این باشگاه و استادیوم فکر کنیم، این خطر وجود دارد که بترسیم. بنابراین بهتر است روی خودمان و فوتبالی که قبلاً نشان داده‌ایم تمرکز کنیم. 

ژاوی قبلاً به‌عنوان بازیکن، یک خبره واقعی فوتبال بود، بنابراین طبیعتاً در قامت مربی نیز این‌گونه خواهد بود. آنها همچنین بازیکنان غیرقابل پیش بینی بیشتری را در ژانویه جذب کردند که می‌توانند به تنهایی یک بازی را تغییر دهند."
 

دیدگاه‌ها