کد خبر : 1811132 | 28 بهمن 1400 ساعت 19:18 | 4.3K بازدید | 9 دیدگاه

مشکل گلزنی داریم اما حل می‌شود؛

تارتار: باید سه امتیاز را در اصفهان نگه داریم

ذوب آهن می‌گوید که بازیکنان تیمش در خلق موقعیت عملکرد خوبی دارند.

تارتار: باید سه امتیاز را در اصفهان نگه داریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پیکان حضور یافت و در خصوص این دیدار گفت: من فکر می‌کنم یکی از مهمترین بازیهای فصلمان را فردا داریم و ضمن احترام به تیم پیکان، محکوم به پیروزی هستیم و با بچه‌ها هم صحبت‌های لازم را انجام دادیم و می‌دانیم این بازی چقدر برای ما با ارزش است و به هر قیمتی البته جوانمردانه باید سه امتیاز را در شهرمان نگه داریم تا کم کم برای یک نیم فصل خوب استارت بزنیم.

وی در مورد نمایش خوب تیمش در دیدار با استقلال و مشکل گلزنی عنوان کرد: ما بیشترین تغییرات را در قسمت جلوی زمین داشتیم و در بخش جلوی زمین مشکلات داشتیم ولی خداراشکر با جذب نفرات جدید هم رقابت خوبی ایجاد شده و هم انگیزه آنها افزایش یافته است. در خلق موقعیت خوب بودیم اما تیم استقلال هم از تیمهای خوب و مدعی است. بازی ای که ما جلوی استقلال انجام دادیم ما را خیلی امیدوار به آینده کرده و بچه‌ها باید با همان انگیزه بازی استقلال به میدان بروند.

سرمربی ذوب آهن راجع به غایبان تیمش اظهار داشت: برای بازی فردا حامد نورمحمدی محروم است اما خداراشکر مصدوم نداریم.

تارتار درباره شناختش از پیکان گفت: هر دو تیم تغییرات گسترده ای داشتیم اما با گذشت 17 هفته از مسابقات همه تیمها به خوبی یکدیگر را آنالیز کردند و خوب می‌شناسند و با آگاهی کامل وارد زمین خواهند شد. در زمان کم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و آنها بیشتر منتظر اشتباه حریف هستند و باید خیلی هوشیار باشیم و با تمرکز بازی کنیم.

او در پایان در مورد تغییرات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شده باشد و این تصمیم به سود فوتبال ایران باشد.

دیدگاه‌ها