کد خبر : 1811200 | 29 بهمن 1400 ساعت 12:10 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

استنلی کی‌روش آماده‌ترین در زمین و هوا

در دیدار مقابل فجرشهید سپاسی شیراز مهاجم برزیلی گل‌گهر هم در شوتزنی بهترین عملکرد را داشت و هم در نبردهای هوایی.

استنلی کی‌روش آماده‌ترین در زمین و هوا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پیروزی‌های مهم هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر در سیرجان رقم خورد و شاگردان امیرقلعه نویی موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر تیم فوتبال فجرشهید سپاسی را شکست دهند.
این پیروزی البته از جهات دیگر نیز برای کادر فنی گل گهر اهمیت داشت و آن گلزنی استنلی کی روش در دومین حضورش در لیگ برتر بود تا مشخص شود امیرقلعه نویی بی جهت او را به سیرجان نیاورده است.
این مهاجم 195 سانتی متری برزیلی در مصاف با فجرشهید دو آمار ویژه را به نام خودش زد. اول اینکه کی‌روش با 5 ضربه به دروازه در کنار فرشاد احمدزاده و عباس بوعذار بیشترین آمار را از این حیث در میان بازیکنانی که در هفته هفدهم بازی کردند، به نام خودش زد و دومی هم برتری این بازیکن در دوئل های هوایی بود که با 9 دوئل موفق، بهترین بازیکن هفته از این حیث بود و گلی هم که به ثمر رساند روی ارسال کرنر سعید صادقی و یک ضربه سر دقیق بالاتر از دو مدافع تیم فجر بود.
کی‌روش که با امیرقلعه نویی به فوتبال ایران معرفی شد و پس از عملکرد قابل توجه در ذوب آهن در لیگ هجدهم توانست عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کند، حالا با انگیزه‌ و آمادگی زیادی بار دیگر به فوتبال ایران بازگشته و اگر همین فرم را ادامه بدهد، احتمالا مشکلات نیم فصل اول گل گهر در خط تهاجمی که با مصدومیت یونس شاکری و ماجراهای مربوط به بازیکن گابنی ایجاد شد، به طور کلی برطرف خواهد شد.
آبی پوشان سیرجانی از ساعت 15 امروز بار دیگر باید به مصاف نساجی مازندران بروند و با توجه به اتفاقاتی که در جام حذفی رخ داد، آنها انگیزه مضاعفی برای پیروزی در این دیدار و نشان دادن توانایی هایشان دارند.

دیدگاه‌ها