کد خبر : 1811345 | 29 بهمن 1400 ساعت 22:34 | 28.7K بازدید | 9 دیدگاه

باید نگران این وضعیت باشیم؛

گل‌محمدی: شخصیت قهرمانی را نشان دادیم

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که تیمش مقابل آلومینیوم عملکرد همیشگی را ارائه نداد.

گل‌محمدی: شخصیت قهرمانی را نشان دادیم

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی پس از  برد ۲-۰ مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری حاضر شد و با تمجید از تیم آلومینیوم اراک، از عملکرد شاگردانش در این بازی ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عملکرد رامین رضاییان در این بازی هم اظهار نظر کرد و گفت او در بازی های آینده بهتر خواهد شد و همچنین درباره حضور بازیکن خارجی در تمرینات این تیم در روزهای آینده توضیح داد.

* عملکرد همیشگی‌مان را ارائه ندادیم
بازی سنگین بود و بازی سختی برای برد بود‌ ولی خدا را شکر توانستیم این کار را انجام بدهیم و سه امتیاز خیلی حساسی را توانستیم بگیریم. بازی را ما خودمان سخت کرده بودیم چون نتوانستیم تحت فشار حریف به هم خوب پاس بدهیم و توپ های زیادی را از دست دادیم. از نتیجه کلی بازی راضی هستیم ولی شکل قبلی را امروز نتوانستیم به نمایش بگذاریم. بازی همیشگی خودمان را بخاطر پرس حریف یا مشکلات روحی و روانی یا جسمی تیم خودمان به نمایش نگذاشتیم. نمی‌دانم چه علتی داشت.

* باید نگران تر و حساس تر باشیم
تیم حریف هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و ما را تحت فشار زیادی گذاشت. موقعیت های خوبی هم برای گلزنی داشت. بازی می‌توانست مساوی هم به پایان برسد و آنها هم می‌توانستند بازی را ببرند. باید نسبت به این مساله مقداری حساس تر باشیم و بیشتر نگران این وضعیت باشیم. بازی درس خوبی برای ما بود که بیشتر به نقاط ضعف و قوت‌مان پی ببریم. باید بیشتر در کارهای تیمی یا فاز دفاع و حمله کار کنیم. بازی ای بود که می‌تواند در آینده کمک بیشتری به ما کند.

* بازیکنان شخصیت قهرمانی خود را نشان دادند
از بچه ها تشکر می‌کنم بخاطر اینکه تا آخرین لحظه برای بردن و زدن گل برتری تلاش کردند و زحمت کشیدند. بازی راحتی نبود ولی ذهنیت خوبی که بچه ها برای برد داشتند بیشتر از بحث های فنی به ما کمک کرد و این شخصیتی که بازیکنان ما برای قهرمان شدن دارند امروز نشان دادند و همین شخصیت قهرمانی خیلی در نتیجه بازی امروز تاثیرگذار بود.

* رضاییان در آینده بهتر خواهد شد
رامین اولین بازی اش را انجام می‌داد. بازی سختی بود و شاید شرایط ایده آل را نداشته باشد اما برای بازی اول عملکرد نسبتا خوبی داشت. باز هم خیلی جا دارد که بهتر شود تا بخواهد در تیم جا بیفتد زمان بر است اما این بازی ها به او کمک می‌کند تا بتواند بیشتر با تیم هماهنگ شود اما مطمئنم که بیشتر از اینها جا دارد. امروز هم ارسال های خوبی داشت و ایستگاهی های خوبی زد و فکر می‌کنم در آینده بتواند بیشتر به ما کمک کند.

* صحبتی با مظاهری نداشتیم 
من شخصا صحبتی با آقای مظاهری نداشتم. ممکن است آدم های اطراف خودش یا آدم هایی که دوست داشتند ایشان به پرسپولیس بیاید با ایشان صحبت کردند اما از طرف ما صحبتی نشده است.

* بازیکن خارجی را در تمرينات ارزیابی می‌کنیم
گرفتن بازیکن خارجی در این مقطع از فصل واقعا کار سختی است چون هیچ تیمی بازیکن با کیفیتش را جدا نمی‌کند و به تیمی نمی‌دهد و باید هزینه هنگفتی بکنید تا بتوانی رضایت باشگاه ها را جلب کنید. اما بازیکنان آزاد در بازار کیفیت آنچنانی ندارند. ما یک بازیکن را در فیلم دیدیم و صحبت هایی با او کردیم و قرار شد بیاید تا چند جلسه او را از نزدیک ببینیم و وضعیت بدنی و کیفیت فنی او را ارزیابی کنیم. البته رزومه بدی ندارد اما باید ببینیم در چه شرایطی است. این شرط را گذاشتیم و از پس فردا قرار است بیاید تا چند جلسه حضوری او را ببینیم تا ببینیم او به چه ترتیبی است.


* امروز روز خوب عبدی نبود
مهدی عبدی بازیکن خطرناکی است و روی گلی هم که زدیم تاثیر خوبی داشت و توانست تاثیر مثبت خودش را بگذارد اما من خودم انتظارم از مهدی بیشتر از اینهاست. همه ما انتظارات بیشتر از این از مهدی داریم اما یک بازیکن ممکن است روز بد داشته باشد.‌ عبدی امروز روز جذابی نداشت و حامد هم خیلی پر انرژی و با حس خوبی وارد زمین شد و توانست گل هم بزند که به او بخاطر این حس خوبش تبریک می‌گویم.

* آلومینیوم پدیده لیگ است
در بازی ها بحث میزبانی و میهمانی هم خیلی مهم است. بازی در اراک شرایط خاص خودش را دارد و بالاخره آلومینیوم به عنوان تیم میزبان شرایط بهتری دارد. بازی دور رفت که ما باختیم شرایط خوبی از لحاظ فنی نداشتیم و تیم آلومینیوم هم واقعا خوب و یک دست است و در انتقال ها خیلی خطرناک است. امروز هم دیدیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. تیمی نیست که راحت به هر تیمی ببازد. مقابل سپاهان و استقلال هم نتیجه گرفت و از همه تیم ها امتیاز گرفت و فقط از تیم ما امتیاز نگرفت. تیم قابل احترامی است و اینطور نیست که فکر کنیم تیم متوسطی است. یکی از تیم های خوب لیگ و پدیده مسابقات لیگ است. پارسال هم این شرایط را اواخر داشتند و امسال هم شرایط خوبی از نظر فنی دارند و یکی از تیم های خوب لیگ هستند.

دیدگاه‌ها