کد خبر : 1811358 | 29 بهمن 1400 ساعت 23:18 | 31.3K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوار: اشتباهات داوری ورق بازی را برگرداند

سرپرست تیم آلومینیوم به انتقاد از داور بازی پرداخته و اشتباهات او را تاثیرگذار دانست.

امیدوار: اشتباهات داوری ورق بازی را برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا امیدوار، سرپرست آلومینیوم اراک بعد از شکست مقابل پرسپولیس در انتقاد از ساعت برگزاری بازی گفت: ابتدا به تیم خوب پرسپولیس بابت این برد تبریک می گویم. در جلسه هماهنگی همه عوامل بازی به ساعت آن اعتراض داشتند. با توجه به فصل سرما نمی دانم چرا همه چیز را فدای تبلیغات کرده و بازی را در این ساعت برگزار می کنند.

او اشتباهات داوری را در نتیجه بازی امروز موثر دانسته و ادامه داد: اشتباهات داوری ورق بازی را برگرداند. من اصلا برد پرسپولیس را نمی خواهم زیر سوال ببرم. هر دو تیم زحمت کشیدند ولی اشتباهات داوری نتیجه بازی را عوض کرد. می توانست اتفاقات دیگری رخ بدهد و با نتیجه دیگری زمین را ترک کنیم.

سرپرست آلومینیوم افزود: ما می دانیم که داوران در شرایط سختی قضاوت می کنند و امکانات لازم را ندارند ولی شما گوشی را گوشت می گذاری یعنی از آن استفاده می کنی. کسی هم که ندارد یعنی استفاده نمی کند. ولی داور گفت که گوشی قطع است. ایشان در دو صحنه حداقل چند ثانیه بعد از پرچم داور سوت زده که آفساید بوده است. همین جو روانی خاصی ایجاد می کند.

امیدوار در پاسخ به این سوال که فدراسیون شرایط داوران از لحاظ امکانات را مطلوب دانسته گفت: به نظرم این ها فرار رو به جلو است. خود ما معتقد هستیم که داوران باید امکانات بیشتری داشته باشند ولی از همین ها که دارند هم استفاده نمی کنند. خیلی از داوران در بعضی از بازی ها اصلا هدست ندارند. شما هم  وقتی داری یعنی از آن استفاده می کنی تا بهترین تصمیم را بگیری. اگر ما از موقعیت هایمان استفاده می کردیم و اشتباهات داوری نبود شاید ما با حال دیگری ورزشگاه را ترک می کردیم.

دیدگاه‌ها