کد خبر : 1811454 | 30 بهمن 1400 ساعت 13:19 | 32.6K بازدید | 2 دیدگاه

مهدی شریفی دوباره زنده شد

مهاجم سابق پرسپولیس بعد از پنج سال گل می‌زند؟

مهاجم باتجربه عنابی‌پوشان مشهدی علی‌رغم ناکامی در گلزنی و گلسازی اما یکی از چهره‌های شاخص تیمش در دوئل حساس هفته بود.

مهاجم سابق پرسپولیس بعد از پنج سال گل می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه" مهدی شریفی مهاجم 29 ساله که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس و سپاهان را دارد، در بازگشت از لیگ آذربایجان به فوتبال ایران، شهر خودرو را انتخاب کرده و از ابتدای فصل 7 بار در ترکیب اصلی و 5 بار هم به عنوان یار ذخیره در جمع عنابی‌پوشان حضور داشته و هنوز نتوانسته طلسم گل‌نزدن‌هایش در فوتبال ایران را بشکند.

با این‌حال این مهاجم باتجربه روز گذشته و در مصاف حساس شهرخودرو-نفت مسجدسلیمان، بدون‌شک بهترین نمایش خود در لیگ بیست و یکم را به اجرا گذاشت و شاید اگر کمی بخت و اقبال همراه او می‌بود، چه بسا با گلزنی و گلسازی از میدان مسابقه خارج می‌شد.

ابتدا در دقیقه 14 روی پاس پشت سر رحمان جعفری، در محوطه 6 قدم توپ روی پای شریفی جفت و جور نشد تا ضربه او جایی در چارچوب نفتی‌ها نداشته باشد و نتواند اولین گل خود را در لیگ بیست و یکم به ثمر برساند.

در دقیقه 23 مهدی شریفی تلافی پاس خوب رحمان جعفری را کرد و پاس دیدنی را از میان مدافعان نفت به جعفری رساند اما مهاجم شهر خودرو که دروازه‌بان حریف را هم از پیش برداشته بود، در مقابل دروازه خالی و در شرایطی نامتعادل موقعیت‌سوزی کرد تا این‌گونه فرصت گلسازی هم برای شریفی از دست برود.

 

1692565

 

شریفی که در لباس شهر خودرو تنها در بازی دوستانه با آلومینیوم اراک توانسته گل بزند، امیدوار است با رسیدن به بهترین فرم خود در تیم مشهدی در هفته آینده و دوئل با هوادار بتواند طلسم‌شکنی کند و اولین گل خود را در تیم جدید باشگاهی‌اش بزند.

جالب آن‌که آخرین گل باشگاهی شریفی در فوتبال ایران، به حدود 5 سال قبل باز می‌گردد که او در لباس تراکتور و در زمان گذراندن دوران خدمت سربازی خود توانسته بود گل بزند!

عکاس: علی شمشیرگر

دیدگاه‌ها