کد خبر : 1811464 | 30 بهمن 1400 ساعت 14:21 | 230.2K بازدید | 50 دیدگاه

لغو سفر پای پلکان هواپیما

مهاجم خارجی پرسپولیس که بود؟ چرا نیامد؟

مهاجم پرتغالی مدنظر باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات آیین‌نامه‌ای قادر به حضور در تهران و عقد قرارداد با این تیم نخواهد بود.

مهاجم خارجی پرسپولیس که بود؟ چرا نیامد؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رضا درویش روز گذشته و بعد از جدال این تیم مقابل آلومینیوم اراک از توافق ابتدایی برای حضور مهاجم اروپایی مدنظر این باشگاه در تهران و انجام تست زیر نظر کادرفنی سرخپوشان خبر داده بود، این انتقال صورت نخواهد گرفت.

این در حالی بود که با نظر باشگاه برای این مهاجم پرتغالی بلیت پرواز حضور در تهران نیز گرفته شد و اقدامات لازم برای اسکان وی نیز به انجام رسیده بود. با این حال با توجه به اینکه او فاقد شرایط آیین نامه نقل و انتقالاتی فوتبال ایران برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته شده بود، مسوولان باشگاه از جذب وی صرفنظر کردند و حضور ژائو داسیلوا در شرایط کنونی در تهران و همراهی پرسپولیس منتفی شده است.

 

1692594

ژائو سیلوا مهاجم 32 ساله پرتغالی با سابقه بازی در اورتون و سالرنیتانا ، پالرمو و لیگ چین به دلیل عدم تطابق آیین نامه‌ای موفق به جضور در پرسپولیس و شرکت در تمرینات نشد.

 

همانطور که باشگاه پرسپولیس و رضا درویش به عنوان مدیرعامل این باشگاه بعد از جدال روز گذشته مقابل آلومینیوم اراک وعده داده بود، تمامی تدارک مربوط به حضور این مهاجم پرتغالی در تهران به انجام رسیده بود اما در آخرین لحظات با بررسی‌ها صورت گرفته آنها متوجه این موضوع شدند که قادر به خدمت گرفتن ژائو سیلوا به واسطه مشکلات آیین‌نامه و عدم صلاحیت وی در این زمینه، نخواهند بود و پرواز او پای پله‌های هواپیما ناکام ماند و بلیت وی برگشت خورد.

 

1692595

سیلوا به دلیل محدودیت پرسپولیس از میان مهاجمان آزاد و بدون قرارداد انتخاب شده بود و قرار بر این بود که در تمرینات هم تست شود.با این حال با توجه به اینکه تیم او در لیگ چین در رتبه هشتم قرار گرفته بود،نمی‌تواند طبق آیین نامه انتقال بازیکنان خارجی به لیگ برتر ایران بیاید.

طبق بندهای آیین نامه نقل و انتقالات برای جذب بازیکن خارجی، او شرایط عقد قرارداد با پرسپولیس را نداشته و این مهاجم پرتغالی طی دو فصل اخیر در لیگ چین حضور داشته و بهمراه تیمش در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است و به این دلیل نمی‌تواند در ایران به بازی بپردازد.

با این حال کادرفنی پرسپولیس و مدیران این تیم همچنان تلاش خود را برای تقویت خط حمله و بررسی گزینه‌های دیگر دنبال خواهند کرد و به نظر می‌رسد به زودی با گزینه دیگری در این زمینه به توافق دست خواهند یافت.

 

 

دیدگاه‌ها